dc.contributor.author |
RUSULEAC, Tatiana |
|
dc.date.accessioned |
2017-06-22T09:53:34Z |
|
dc.date.available |
2017-06-22T09:53:34Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.citation |
RUSULEAC, Tatiana. Reflecţia în procesul didactic la treapta primară de învăţământ. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: 75 de ani de la fondare: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. C. PERJAN [et al.]: [in vol.]. Chişinău: S. n., 2015 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol. 1 (17), p. 265-284. Bibliogr.- 4 titl. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/745 |
|
dc.description.abstract |
In this article are presented some theoretical aspects concerning the activity of reflection in the teaching process: concept of reflection, typology and phases of reflection activities |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.subject |
invatamant primar |
en_US |
dc.subject |
invatamant primar--instruire--metode |
en_US |
dc.subject |
invatamant primar--reflectie--functii |
en_US |
dc.subject |
reflectie didactica--functii--clasele primare |
en_US |
dc.title |
Reflecţia în procesul didactic la treapta primară de învăţământ |
en_US |
dc.type |
Materialele Conferintei |
en_US |