REPOZITORIU UPSC

Rolul activităților practice în dezvoltarea socială și motrică a elevilor

Show simple item record

dc.contributor.author CÎRDEI, Patricia Antonela
dc.date.accessioned 2025-05-25T14:50:34Z
dc.date.available 2025-05-25T14:50:34Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation CÎRDEI, Patricia Antonela. Rolul activităților practice în dezvoltarea socială și motrică a elevilor. În: Materialele conferinței științifice internaţionale „Cercetarea pedagogică: exigențe contemporane și perspective de dezvoltare”, ediția 2-a, 8-9 noiembrie 2024. Chișinău: CEP UPSC, 2024, pp. 199-204. ISBN 978-9975-48-197-7(PDF). en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-48-197-7
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/7448
dc.description Articolul explorează rolul activităților practice în dezvoltarea socială și motrică a elevilor, subliniind importanța lor în educația modernă. Activitățile practice contribuie semnificativ la îmbunătățirea abilităților motrice prin exerciții fizice, lucrări manuale și alte sarcini care dezvoltă coordonarea și dexteritatea. De asemenea, ele promovează dezvoltarea abilităților sociale, facilitând interacțiunea și colaborarea între elevi. În plus, aceste activități stimulează gândirea critică și creativitatea, provocând elevii să rezolve probleme și să găsească soluții inovatoare. Integrarea activităților practice în curriculum ajută la formarea autonomiei și responsabilității elevilor, încurajându-i să ia decizii și să își asume responsabilitatea pentru propriile acțiuni. În concluzie, activitățile practice nu doar completează învățarea teoretică, ci contribuie la formarea unor indivizi capabili să se adapteze rapid și să colaboreze eficient într-o societate în continuă schimbare. en_US
dc.description.abstract The article explores the role of practical activities in students' social and motor development, emphasizing their importance in modern education. Practical activities significantly improve motor skills through physical exercises, crafts, and other tasks that enhance coordination and dexterity. They also promote social skill development by facilitating interaction and collaboration among students. Additionally, these activities stimulate critical thinking and creativity by challenging students to solve problems and find innovative solutions. Integrating practical activities into the curriculum helps build students' autonomy and responsibility, encouraging them to make decisions and take accountability for their actions. In conclusion, practical activities not only complement theoretical learning but also contribute to shaping individuals capable of quickly adapting and collaborating effectively in an ever-changing society. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Practical activities en_US
dc.subject Motor development en_US
dc.subject Social development en_US
dc.subject Critical thinking en_US
dc.subject Creativity en_US
dc.subject Activități practice en_US
dc.subject Dezvoltare motrică en_US
dc.subject Dezvoltare socială en_US
dc.subject Gândire critică en_US
dc.subject Creativitate en_US
dc.title Rolul activităților practice în dezvoltarea socială și motrică a elevilor en_US
dc.title.alternative The role of practical activities in students social and motor development en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • 2024
    8-9 noiembrie, [2024, Chişinău]

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account