Abstract:
În ultimul timp se discută tot mai insistent despre asigurarea stării de bine a elevilor acasă, la școală, în comunitate și în general, remarcându-se în mod evident necesitarea studierii acesteia. Este un subiect tot mai des abordat în ultimii ani de diverse surse de specialitate și nu doar. În cea mai mare măsură, calitatea activităților desfășurate de zi cu zi, fie prin muncă, odihnă, joacă, comunicare, desen, învățare etc., depinde de starea de bine în care se află elevul pentru momentul dat. Nu necesită mari studii pentru a confirma faptul că starea de sănătate, disconfortul fizic și/sau psihic și lipsa dispoziției pozitive joacă un rol foarte important și uneori radical la desfășurarea diferitelor activități cât și luarea deciziilor, cu atât mai mult activitățile în care este implicată munca intelectuală.
Description:
Lately, there has been an increasing discussion about the well-being of students at home, at school, in the community and in general, and there is a clear need to study it. It is a topic that has been increasingly addressed in recent years by a variety of specialized and other sources. To a large extent, the quality of everyday activities, whether through work, rest, play, communication, drawing, learning, etc., depends on the well-being of the pupil at the time. It does not require much research to confirm that health, physical and/or mental discomfort and lack of positive moods play a very important and sometimes radical role in the performance of various activities and decision making, especially in activities involving intellectual work.