dc.contributor.author |
GÎNJU, Stela |
|
dc.date.accessioned |
2017-06-22T07:50:51Z |
|
dc.date.available |
2017-06-22T07:50:51Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.citation |
Gînju, Stela. Modalităţi de stimulare a curiozităţii copiilor pentru explorarea mediului înconjurător. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: 75 de ani de la fondare: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. C. PERJAN [et al.]: [in vol.]. Chişinău: S. n., 2015 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol. 1 (17), p. 232-238. Bibliogr.- 9 titl. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/740 |
|
dc.description.abstract |
In this article, the author describes the importance of curiosity as a primary form of motivation. There is presented the definition and the typology, as they were made by various scientists. There is also described the ontogenesis of the curiosity. There are proposed some methods of stimulation of the children’s curiosity for exploring the environment: experiences, studies, models. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.subject |
Învatamant primar |
en_US |
dc.subject |
Învatamant primar--instruire--metode |
en_US |
dc.subject |
Mediul inconjurator--cunoastere--clasele primare--activitatea investigational-practica |
en_US |
dc.subject |
Activitatea investigational-practica--clasele primare |
en_US |
dc.subject |
Psihologie pedagogica--elevi--instruire--motivatie |
en_US |
dc.title |
Modalităţi de stimulare a curiozităţii copiilor pentru explorarea mediului înconjurător |
en_US |
dc.type |
Materialele Conferintei |
en_US |