REPOZITORIU UPSC

Valori postmoderne în învățământul primar: dezvoltarea profesională a învățătorilor în raport cu educația lingvistică a elevilor

Show simple item record

dc.contributor.advisor CALLO, Tatiana
dc.contributor.author GOLUBIȚCHI, Silvia
dc.date.accessioned 2025-05-13T10:33:56Z
dc.date.available 2025-05-13T10:33:56Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation GOLUBIȚCHI Silvia. Valori postmoderne în învățământul primar: dezvoltarea profesională a învățătorilor în raport cu educația lingvistică a elevilor. Specialitatea 531.01. Teoria generală a educației. Teză de doctor habilitat în științe ale educației. Consultant științific: CALLO Tatiana. Chișinău, 2025. 341 p. en_US
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/7399
dc.description.abstract Scopul lucrării: Fundamentarea și elaborarea bazei conceptuale și metodologice a operaționalizării valorilor postmoderne în dezvoltarea profesională a învățătorilor în raport cu educația lingvistică a elevilor prin promovarea activă a practicii reflexive. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Dezvoltare profesională en_US
dc.subject Educație lingvistică en_US
dc.subject Postmodernism en_US
dc.subject Valori postmoderne en_US
dc.subject Phronesis en_US
dc.subject Înțelepciune practică en_US
dc.subject Atitudine en_US
dc.subject Învățător phronesis en_US
dc.subject Relația joint venture en_US
dc.subject Acțiune corectă en_US
dc.title Valori postmoderne în învățământul primar: dezvoltarea profesională a învățătorilor în raport cu educația lingvistică a elevilor en_US
dc.type Thesis en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account