| dc.contributor.author | GOLUBIȚCHI, Silvia | |
| dc.date.accessioned | 2025-04-30T08:52:17Z | |
| dc.date.available | 2025-04-30T08:52:17Z | |
| dc.date.issued | 2024 | |
| dc.identifier.citation | GOLUBIȚCHI Silvia. Valori posmoderne în învățământul primar: dezvoltarea profesională a învățătorilor în raport cu educația lingvistică a elevilor. Chişinău : [S. n.], 2024 (CEP UPSC). 99 p. | en_US | 
| dc.identifier.uri | http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/7385 | |
| dc.description.abstract | Această lucrare reprezintă o analiză a modului în care abordările postmoderne influențează formarea și dezvoltarea profesională a învățătorilor, în special în contextul educației lingvistice a elevilor. Este structurată pe următoarele noțiunicheie: valori postmoderne, învățământ primar, dezvoltare profesională, educația lingvistică a elevilor, relaționare, înțelepciune practică, cultivarea phronesis. | en_US | 
| dc.language.iso | ro | en_US | 
| dc.publisher | Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" | en_US | 
| dc.subject | Valori postmoderne | en_US | 
| dc.subject | Învățământ primar | en_US | 
| dc.subject | Dezvoltare profesională | en_US | 
| dc.subject | Educația lingvistică a elevilor | en_US | 
| dc.subject | Relaționare | en_US | 
| dc.subject | Înțelepciune practică | en_US | 
| dc.subject | Cultivarea phronesis | en_US | 
| dc.title | Valori posmoderne în învățământul primar: dezvoltarea profesională a învățătorilor în raport cu educația lingvistică a elevilor | en_US | 
| dc.type | Book | en_US |