dc.contributor.author |
GOLUBIȚCHI, Silvia |
|
dc.date.accessioned |
2025-04-30T08:52:17Z |
|
dc.date.available |
2025-04-30T08:52:17Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
GOLUBIȚCHI Silvia. Valori posmoderne în învățământul primar: dezvoltarea profesională a învățătorilor în raport cu educația lingvistică a elevilor. Chişinău : [S. n.], 2024 (CEP UPSC). 99 p. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/7385 |
|
dc.description.abstract |
Această lucrare reprezintă o analiză a modului în care abordările postmoderne influențează formarea și dezvoltarea profesională a învățătorilor, în special în contextul educației lingvistice a elevilor. Este structurată pe următoarele noțiunicheie: valori postmoderne, învățământ primar, dezvoltare profesională, educația lingvistică a elevilor, relaționare, înțelepciune practică, cultivarea phronesis. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Valori postmoderne |
en_US |
dc.subject |
Învățământ primar |
en_US |
dc.subject |
Dezvoltare profesională |
en_US |
dc.subject |
Educația lingvistică a elevilor |
en_US |
dc.subject |
Relaționare |
en_US |
dc.subject |
Înțelepciune practică |
en_US |
dc.subject |
Cultivarea phronesis |
en_US |
dc.title |
Valori posmoderne în învățământul primar: dezvoltarea profesională a învățătorilor în raport cu educația lingvistică a elevilor |
en_US |
dc.type |
Book |
en_US |