dc.contributor.author |
MELNIC, Natalia |
|
dc.date.accessioned |
2025-04-29T12:47:35Z |
|
dc.date.available |
2025-04-29T12:47:35Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
MELNIC, Natalia. Învăţarea simultană în clasele primare : ghid metodologic. Chișinău : [S. n.], 2024 (CEP UPSC). 102 p. ISBN 978-9975-46-957-9. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-957-9 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/7380 |
|
dc.description.abstract |
Demersul didactic trebuie să se desfășoare potrivit specificului predării-învățării-evaluării simultane, iar strategiile didactice trebuie combinate astfel încât copiii să dobândească și să însușească toate cunoștințele prevăzute de curricula școlară și să-și formeze priceperile, deprinderile, competențele unui absolvent de ciclu primar. Prezentul ghid metodologic oferă soluții interesante privind realizarea unui învățământ simultan de calitate în clasele primare. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Clasele primare |
en_US |
dc.subject |
Învățarea simultană |
en_US |
dc.title |
Învăţarea simultană în clasele primare : ghid metodologic |
en_US |
dc.type |
Book |
en_US |