REPOZITORIU UPSC

Învăţarea simultană în clasele primare : ghid metodologic

Show simple item record

dc.contributor.author MELNIC, Natalia
dc.date.accessioned 2025-04-29T12:47:35Z
dc.date.available 2025-04-29T12:47:35Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation MELNIC, Natalia. Învăţarea simultană în clasele primare : ghid metodologic. Chișinău : [S. n.], 2024 (CEP UPSC). 102 p. ISBN 978-9975-46-957-9. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-957-9
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/7380
dc.description.abstract Demersul didactic trebuie să se desfășoare potrivit specificului predării-învățării-evaluării simultane, iar strategiile didactice trebuie combinate astfel încât copiii să dobândească și să însușească toate cunoștințele prevăzute de curricula școlară și să-și formeze priceperile, deprinderile, competențele unui absolvent de ciclu primar. Prezentul ghid metodologic oferă soluții interesante privind realizarea unui învățământ simultan de calitate în clasele primare. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Clasele primare en_US
dc.subject Învățarea simultană en_US
dc.title Învăţarea simultană în clasele primare : ghid metodologic en_US
dc.type Book en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account