dc.contributor.author |
STRĂJESCU, Natalia |
|
dc.date.accessioned |
2025-04-23T11:06:03Z |
|
dc.date.available |
2025-04-23T11:06:03Z |
|
dc.date.issued |
2025 |
|
dc.identifier.citation |
STRĂJESCU, Natalia. Ateliere de lectură şi interpretare a textului : (auxiliar didactic pentru liceeni). Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" din Chişinău, Facultatea Filologie şi Istorie, Catedra Limba şi Literatura română. Chişinău : [S. n.], 2025 (CEP UPSC). 101 p. ISBN 978-9975-48-233-2 (PDF). |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-48-233-2 (PDF) |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/7375 |
|
dc.description |
Conform Curriculumului național la limba și literatura română (2019), lecția-atelier este o activitate de muncă intelectuală/ un proces tehnologic, care vizează formarea/dezvoltarea unor competenţe specifice în cadrul unui grup de lucru, în procesul de învățământ. Pentru a forma o atitudine proactivă a elevului față de lectură, recomandăm lecțiile de tip atelier de lectură. Procesul de lectură va ocupa doar o parte din atelier, completându-se prin activități de audiere, vorbire, discuţie/dezbatere şi scriere. Privit prin prisma competenţelor – de a citi coerent, fluent, conștient și expresiv; a recepționa şi de a înţelege cele citite – atelierul poate viza și probleme inter- și transdisciplinare din aria curriculară Limbă și comunicare. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Interpretarea textului |
en_US |
dc.subject |
Ateliere de lectură |
en_US |
dc.subject |
Lecturare |
en_US |
dc.title |
Ateliere de lectură şi interpretare a textului : (auxiliar didactic pentru liceeni) |
en_US |
dc.type |
Learning Object |
en_US |