| dc.contributor.author | STRĂJESCU, Natalia | |
| dc.date.accessioned | 2025-04-23T11:06:03Z | |
| dc.date.available | 2025-04-23T11:06:03Z | |
| dc.date.issued | 2025 | |
| dc.identifier.citation | STRĂJESCU, Natalia. Ateliere de lectură şi interpretare a textului : (auxiliar didactic pentru liceeni). Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" din Chişinău, Facultatea Filologie şi Istorie, Catedra Limba şi Literatura română. Chişinău : [S. n.], 2025 (CEP UPSC). 101 p. ISBN 978-9975-48-233-2 (PDF). | en_US | 
| dc.identifier.isbn | 978-9975-48-233-2 (PDF) | |
| dc.identifier.uri | http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/7375 | |
| dc.description | Conform Curriculumului național la limba și literatura română (2019), lecția-atelier este o activitate de muncă intelectuală/ un proces tehnologic, care vizează formarea/dezvoltarea unor competenţe specifice în cadrul unui grup de lucru, în procesul de învățământ. Pentru a forma o atitudine proactivă a elevului față de lectură, recomandăm lecțiile de tip atelier de lectură. Procesul de lectură va ocupa doar o parte din atelier, completându-se prin activități de audiere, vorbire, discuţie/dezbatere şi scriere. Privit prin prisma competenţelor – de a citi coerent, fluent, conștient și expresiv; a recepționa şi de a înţelege cele citite – atelierul poate viza și probleme inter- și transdisciplinare din aria curriculară Limbă și comunicare. | en_US | 
| dc.language.iso | ro | en_US | 
| dc.publisher | Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" | en_US | 
| dc.subject | Interpretarea textului | en_US | 
| dc.subject | Ateliere de lectură | en_US | 
| dc.subject | Lecturare | en_US | 
| dc.title | Ateliere de lectură şi interpretare a textului : (auxiliar didactic pentru liceeni) | en_US | 
| dc.type | Learning Object | en_US |