dc.contributor.author |
PLACINTA, Daniela |
|
dc.date.accessioned |
2025-04-08T11:11:56Z |
|
dc.date.available |
2025-04-08T11:11:56Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
PLACINTA, Daniela. Tehnologiile informaționale și comunicaționale (TIC), elemente inter și transdisciplinare în predarea biologiei. În: Materialele conferinței științifice internaționale „Abordări inter/transdisciplinare în predarea științelor reale (concept STEAM)”, ediția a 4-a = Proceedings of the fourth international scientific conference „Inter/transdisciplinary approaches in the teaching of the real sciences, (STEAM concept)”, Chisinau, November 1-2, 2024. Chișinău: IDIS „Viitorul”, 2024, pp. 520-523. ISBN 978-5-86654-132-4(PDF). |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-5-86654-132-4 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/7355 |
|
dc.description |
To educate competitive generations in the digital age, it is necessary to adopt strategies to make digital education more efficient. The process of planning a learning activity assisted by ICT tools is due to the professional skills of the teaching staff. The initiation of an educational approach depends on the skills of school subject specialists, who shape their own teaching style. The teaching style in the presence of ICT tools is accepted by those who learn, if this didactic feature responds to the individual needs of those who learn and, at the same time, supports an educational environment that motivates the learning process. |
en_US |
dc.description.abstract |
Pentru a educa generații competitive în era digital, este necesar de a adopta strategii de eficientizare a învățământului digital. Procesul de a planifica o activitate de învățare asistată de instrumentele TIC, se datorează competențelor profesionale ale cadrelor didactice. Inițierea unui demers educațional depinde de aptitudinile specialiștilor pe discipline școlare, care-și modelează propriul stil de predare. Stilul de predare în prezența instrumentelor TIC, aste agreat de cei ce învață, în cazul când această particularitate didactică răspunde la nevoile individuale ale celor ce învăță și, totodată, susțin un mediu educațional motivant procesului de învățare. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Interdisciplinaritate |
en_US |
dc.subject |
Transdisciplinaritate |
en_US |
dc.subject |
Predare |
en_US |
dc.subject |
Biologie |
en_US |
dc.subject |
Interdisciplinarity |
en_US |
dc.subject |
Transdisciplinarity |
en_US |
dc.subject |
Teaching |
en_US |
dc.subject |
Biology |
en_US |
dc.title |
Tehnologiile informaționale și comunicaționale (TIC), elemente inter și transdisciplinare în predarea biologiei |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |