REPOZITORIU UPSC

Tehnologiile informaționale și comunicaționale (TIC), elemente inter și transdisciplinare în predarea biologiei

Show simple item record

dc.contributor.author PLACINTA, Daniela
dc.date.accessioned 2025-04-08T11:11:56Z
dc.date.available 2025-04-08T11:11:56Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation PLACINTA, Daniela. Tehnologiile informaționale și comunicaționale (TIC), elemente inter și transdisciplinare în predarea biologiei. În: Materialele conferinței științifice internaționale „Abordări inter/transdisciplinare în predarea științelor reale (concept STEAM)”, ediția a 4-a = Proceedings of the fourth international scientific conference „Inter/transdisciplinary approaches in the teaching of the real sciences, (STEAM concept)”, Chisinau, November 1-2, 2024. Chișinău: IDIS „Viitorul”, 2024, pp. 520-523. ISBN 978-5-86654-132-4(PDF). en_US
dc.identifier.isbn 978-5-86654-132-4
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/7355
dc.description To educate competitive generations in the digital age, it is necessary to adopt strategies to make digital education more efficient. The process of planning a learning activity assisted by ICT tools is due to the professional skills of the teaching staff. The initiation of an educational approach depends on the skills of school subject specialists, who shape their own teaching style. The teaching style in the presence of ICT tools is accepted by those who learn, if this didactic feature responds to the individual needs of those who learn and, at the same time, supports an educational environment that motivates the learning process. en_US
dc.description.abstract Pentru a educa generații competitive în era digital, este necesar de a adopta strategii de eficientizare a învățământului digital. Procesul de a planifica o activitate de învățare asistată de instrumentele TIC, se datorează competențelor profesionale ale cadrelor didactice. Inițierea unui demers educațional depinde de aptitudinile specialiștilor pe discipline școlare, care-și modelează propriul stil de predare. Stilul de predare în prezența instrumentelor TIC, aste agreat de cei ce învață, în cazul când această particularitate didactică răspunde la nevoile individuale ale celor ce învăță și, totodată, susțin un mediu educațional motivant procesului de învățare. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Interdisciplinaritate en_US
dc.subject Transdisciplinaritate en_US
dc.subject Predare en_US
dc.subject Biologie en_US
dc.subject Interdisciplinarity en_US
dc.subject Transdisciplinarity en_US
dc.subject Teaching en_US
dc.subject Biology en_US
dc.title Tehnologiile informaționale și comunicaționale (TIC), elemente inter și transdisciplinare în predarea biologiei en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • 2024
    1-2 noiembrie, Chisinău

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account