REPOZITORIU UPSC

Implementare ecosistemului educațional smartLab la disciplina Religia în clasa a V-a

Show simple item record

dc.contributor.author MANICĂ, Vasile
dc.date.accessioned 2025-04-08T11:00:53Z
dc.date.available 2025-04-08T11:00:53Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation MANICĂ, Vasile. Implementare ecosistemului educațional smartLab la disciplina Religia în clasa a V-a. În: Materialele conferinței științifice internaționale „Abordări inter/transdisciplinare în predarea științelor reale (concept STEAM)”, ediția a 4-a = Proceedings of the fourth international scientific conference „Inter/transdisciplinary approaches in the teaching of the real sciences, (STEAM concept)”, Chisinau, November 1-2, 2024. Chișinău: IDIS „Viitorul”, 2024, pp. 506-511. ISBN 978-5-86654-132-4(PDF). en_US
dc.identifier.isbn 978-5-86654-132-4
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/7352
dc.description The connection between technology, the project method, and the smartLab concept represents a complex interdependence grounded in modern education principles, aimed at the comprehensive development of both theoretical and practical competencies through the integration of advanced technologies. In this context, the smartLab serves as an illustrative example, being a learning space equipped with state-of-the-art technologies, such as virtual reality, which allows students to experience phenomena in real-time and simulate complex processes. Within a spiritual framework, this form of education is a call to develop digital and specific competencies, combining science with Christian moral values to acquire the wisdom necessary for easier assimilation of faith teachings. en_US
dc.description.abstract Legătura dintre tehnologie, metoda proiectului și conceptul de smartLab reprezintă o interdependență complexă, fundamentată pe principiile educației moderne, care urmăresc formarea integrală a competențelor teoretice și practice prin integrarea tehnologiilor avansate. SmartLab-ul, în acest sens, constituie un exemplu edificator, fiind un spațiu de învățare dotat cu tehnologii de ultimă generație, precum realitatea virtuală care permit elevilor să experimenteze fenomene în timp real, să simuleze procese complexe. Într-un cadru spiritual, această formă de educație este o chemare la a dezvolta competențelor digitale și cele specifice, îmbinând știința cu valorile morale creștine, spre a dobândi înțelepciunea necesară pentru a însuși și mai ușor învățătura de credința. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Tehnologie en_US
dc.subject SmartLab en_US
dc.subject Valori en_US
dc.subject Technology en_US
dc.subject Values en_US
dc.title Implementare ecosistemului educațional smartLab la disciplina Religia în clasa a V-a en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • 2024
    1-2 noiembrie, Chisinău

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account