Abstract:
Legătura dintre tehnologie, metoda proiectului și conceptul de smartLab reprezintă o interdependență complexă, fundamentată pe principiile educației moderne, care urmăresc formarea integrală a competențelor teoretice și practice prin integrarea tehnologiilor avansate. SmartLab-ul, în acest sens, constituie un exemplu edificator, fiind un spațiu de învățare dotat cu tehnologii de ultimă generație, precum realitatea virtuală care permit elevilor să experimenteze fenomene în timp real, să simuleze procese complexe. Într-un cadru spiritual, această formă de educație este o chemare la a dezvolta competențelor digitale și cele specifice, îmbinând știința cu valorile morale creștine, spre a dobândi înțelepciunea necesară pentru a însuși și mai ușor învățătura de credința.
Description:
The connection between technology, the project method, and the smartLab concept represents a complex interdependence grounded in modern education principles, aimed at the comprehensive development of both theoretical and practical competencies through the integration of advanced technologies. In this context, the smartLab serves as an illustrative example, being a learning space equipped with state-of-the-art technologies, such as virtual reality, which allows students to experience phenomena in real-time and simulate complex processes. Within a spiritual framework, this form of education is a call to develop digital and specific competencies, combining science with Christian moral values to acquire the wisdom necessary for easier assimilation of faith teachings.