dc.contributor.author |
CHIRIAC, Eugenia |
|
dc.contributor.author |
GRIGORCEA, Sofia |
|
dc.contributor.author |
NEDBALIUC, Boris |
|
dc.contributor.author |
ALUCHI, Nicolai |
|
dc.contributor.author |
ȚIGANAȘ, Odetta |
|
dc.date.accessioned |
2025-04-08T06:37:15Z |
|
dc.date.available |
2025-04-08T06:37:15Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
CHIRIAC, Eugenia; GRIGORCEA, Sofia; NEDBALIUC, Boris; ALUCHI, Nicolai şi ȚIGANAȘ, Odetta. Conceptul STEAM din perspectiva educației ecologice. În: Materialele conferinței științifice internaționale „Abordări inter/transdisciplinare în predarea științelor reale (concept STEAM)”, ediția a 4-a = Proceedings of the fourth international scientific conference „Inter/transdisciplinary approaches in the teaching of the real sciences, (STEAM concept)”, Chisinau, November 1-2, 2024. Chișinău: IDIS „Viitorul”, 2024, pp. 472-478. ISBN 978-5-86654-132-4(PDF). |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-5-86654-132-4 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/7347 |
|
dc.description |
Currently, general education and university institutions are increasingly called upon to act as models for environmental education that underpins sustainable development. The whole approach to environmental education and learning for sustainability incorporates all aspects of an educational institution: curriculum, extracurricular activities, teacher training, human resources, infrastructure, operations and processes. |
en_US |
dc.description.abstract |
În prezent, unitățile de învățământ general și universitar sunt din ce în ce mai solicitate să acționeze ca modele pentru educația ecologică care stă la baza dezvoltării durabile. Întreaga abordare a educației de mediu și a învățării pentru durabilitate încorporează toate aspectele unei instituții modern de învățământ: curriculum, activități extracurriculare, formarea profesorilor, resurse umane, infrastructură, operațiuni și procese. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Educație |
en_US |
dc.subject |
Școala |
en_US |
dc.subject |
Universitate |
en_US |
dc.subject |
Ecologie |
en_US |
dc.subject |
Interdisciplinaritate |
en_US |
dc.subject |
Durabilitate |
en_US |
dc.subject |
Sustenabilitate |
en_US |
dc.subject |
School |
en_US |
dc.subject |
University |
en_US |
dc.subject |
Ecology |
en_US |
dc.subject |
Interdisciplinarity |
en_US |
dc.subject |
Durability |
en_US |
dc.subject |
Sustainability |
en_US |
dc.title |
Conceptul STEAM din perspectiva educației ecologice |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |