REPOZITORIU UPSC

Abordări inovative în educația STEAM pentru promovarea și cultivarea identității localității natale

Show simple item record

dc.contributor.author MIHĂLACHE, Lilia
dc.contributor.author JOSU, Natalia
dc.date.accessioned 2025-04-06T03:14:27Z
dc.date.available 2025-04-06T03:14:27Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation MIHĂLACHE, Lilia şi JOSU, Natalia. Abordări inovative în educația STEAM pentru promovarea și cultivarea identității localității natale. În: Materialele conferinței științifice internaționale „Abordări inter/transdisciplinare în predarea științelor reale (concept STEAM)”, ediția a 4-a = Proceedings of the fourth international scientific conference „Inter/transdisciplinary approaches in the teaching of the real sciences, (STEAM concept)”, Chisinau, November 1-2, 2024. Chișinău: IDIS „Viitorul”, 2024, pp. 314-319. ISBN 978-5-86654-132-4(PDF). en_US
dc.identifier.isbn 978-5-86654-132-4
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/7323
dc.description In this article paper some ideas have been proposed regarding the development and implementation of a STEAM project in the general education system. The accomplishment of the project entitled "Native Locality" implies by highlighting the relations between: computer science, history, geography, mathematics, technological education. All the objectives proposed envision the completion of distinct steps which together will enable the cultivation of knowledge and development of competences and skills necessary for the students involved in the realization of the project. All the inter/transdisciplinary mechanisms initiated within this project contribute to the orientation of students towards selecting a STEAM career and further involvement in some of the branches of the real economy. en_US
dc.description.abstract În articolul respectiv au fost propuse unele idei care vizează elaborarea și implementarea unui proiect STEAM în sistemul învățământului general. Realizarea proiectului întitulat „Localitatea natală” presupune interdisciplinaritate prin evidențierea conexiunilor dintre: informatică, istorie, geografie, matematică, educație tehnologică. Toate obiectivele propuse pentru realizare prevăd parcurgerea unor etape concrete care fiind îndeplinite cultivă cunoștințe și dezvoltă competențe și abilități elevilor, implicați în implementarea proiectului. Toate mecanismele inter/transdisciplinare declanșate în cadrul acestui proiect contribuie la orientarea elevilor spre alegerea unei cariere STEAM și implicarea ulterioară în unele din ramurile economiei reale. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Abordare STEAM en_US
dc.subject Educație STEAM en_US
dc.subject Proiecte STEAM en_US
dc.subject Cadru didactic STEAM en_US
dc.subject Concept STEAM en_US
dc.subject Conexiuni interdisciplinare en_US
dc.subject Inteligență artificială en_US
dc.subject STEAM approach en_US
dc.subject STEAM education en_US
dc.subject STEAM projects en_US
dc.subject STEAM concept en_US
dc.subject STEAM teacher en_US
dc.subject Interdisciplinary connections en_US
dc.subject Artificial intelligence en_US
dc.title Abordări inovative în educația STEAM pentru promovarea și cultivarea identității localității natale en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • 2024
    1-2 noiembrie, Chisinău

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account