dc.contributor.author |
MIHĂLACHE, Lilia |
|
dc.contributor.author |
JOSU, Natalia |
|
dc.date.accessioned |
2025-04-06T03:14:27Z |
|
dc.date.available |
2025-04-06T03:14:27Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
MIHĂLACHE, Lilia şi JOSU, Natalia. Abordări inovative în educația STEAM pentru promovarea și cultivarea identității localității natale. În: Materialele conferinței științifice internaționale „Abordări inter/transdisciplinare în predarea științelor reale (concept STEAM)”, ediția a 4-a = Proceedings of the fourth international scientific conference „Inter/transdisciplinary approaches in the teaching of the real sciences, (STEAM concept)”, Chisinau, November 1-2, 2024. Chișinău: IDIS „Viitorul”, 2024, pp. 314-319. ISBN 978-5-86654-132-4(PDF). |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-5-86654-132-4 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/7323 |
|
dc.description |
In this article paper some ideas have been proposed regarding the development and implementation of a STEAM project in the general education system. The accomplishment of the project entitled "Native Locality" implies by highlighting the relations between: computer science, history, geography, mathematics, technological education. All the objectives proposed envision the completion of distinct steps which together will enable the cultivation of knowledge and development of competences and skills necessary for the students involved in the realization of the project. All the inter/transdisciplinary mechanisms initiated within this project contribute to the orientation of students towards selecting a STEAM career and further involvement in some of the branches of the real economy. |
en_US |
dc.description.abstract |
În articolul respectiv au fost propuse unele idei care vizează elaborarea și implementarea unui proiect STEAM în sistemul învățământului general. Realizarea proiectului întitulat „Localitatea natală” presupune interdisciplinaritate prin evidențierea conexiunilor dintre: informatică, istorie, geografie, matematică, educație tehnologică. Toate obiectivele propuse pentru realizare prevăd parcurgerea unor etape concrete care fiind îndeplinite cultivă cunoștințe și dezvoltă competențe și abilități elevilor, implicați în implementarea proiectului. Toate mecanismele inter/transdisciplinare declanșate în cadrul acestui proiect contribuie la orientarea elevilor spre alegerea unei cariere STEAM și implicarea ulterioară în unele din ramurile economiei reale. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Abordare STEAM |
en_US |
dc.subject |
Educație STEAM |
en_US |
dc.subject |
Proiecte STEAM |
en_US |
dc.subject |
Cadru didactic STEAM |
en_US |
dc.subject |
Concept STEAM |
en_US |
dc.subject |
Conexiuni interdisciplinare |
en_US |
dc.subject |
Inteligență artificială |
en_US |
dc.subject |
STEAM approach |
en_US |
dc.subject |
STEAM education |
en_US |
dc.subject |
STEAM projects |
en_US |
dc.subject |
STEAM concept |
en_US |
dc.subject |
STEAM teacher |
en_US |
dc.subject |
Interdisciplinary connections |
en_US |
dc.subject |
Artificial intelligence |
en_US |
dc.title |
Abordări inovative în educația STEAM pentru promovarea și cultivarea identității localității natale |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |