REPOZITORIU UPSC

Auxiliarul digital de matematică: un instrument inovativ în formarea competențelor matematice în învățământul primar

Show simple item record

dc.contributor.author EFROS, Victoria
dc.contributor.author CHIRIAC, Tatiana
dc.date.accessioned 2025-04-06T03:00:12Z
dc.date.available 2025-04-06T03:00:12Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation EFROS, Victoria şi CHIRIAC, Tatiana. Auxiliarul digital de matematică: un instrument inovativ în formarea competențelor matematice în învățământul primar. În: Materialele conferinței științifice internaționale „Abordări inter/transdisciplinare în predarea științelor reale (concept STEAM)”, ediția a 4-a = Proceedings of the fourth international scientific conference „Inter/transdisciplinary approaches in the teaching of the real sciences, (STEAM concept)”, Chisinau, November 1-2, 2024. Chișinău: IDIS „Viitorul”, 2024, pp. 291-296. ISBN 978-5-86654-132-4(PDF). en_US
dc.identifier.isbn 978-5-86654-132-4
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/7320
dc.description In the context of contemporary education, the digitalization of educational resources is essential to adapt the learning process to the diverse needs of students. This article explores the use of the digital auxiliary "Mathematica Competitiva" in developing basic mathematical skills for primary school students, emphasizing the role of the MDIR Constructor 3.0 platform. The platform facilitates the transformation of educational resources into interactive and personalized materials, providing a flexible and adaptable framework that meets each student's learning pace. Activities and tasks are progressive, incorporating playful and interactive elements to stimulate engagement and critical thinking. The implementation of this auxiliary has demonstrated the effectiveness of digital resources in improving academic performance and increasing student motivation, offering an engaging and personalized educational experience. en_US
dc.description.abstract În contextul educației contemporane, digitalizarea resurselor educaționale devine esențială pentru adaptarea procesului de învățare la nevoile diverse ale elevilor. Acest articol explorează utilizarea auxiliarului digital „Matematica Competitivă” în formarea competențelor matematice de bază la elevii din ciclul primar, subliniind rolul platformei MDIR Constructor 3.0. Platforma facilitează transformarea resurselor educaționale în materiale interactive și personalizate, oferind un cadru flexibil și adaptabil care răspunde ritmului de învățare al fiecărui elev. Activitățile și sarcinile sunt progresive, fiind integrate elemente ludice și interactive pentru a stimula implicarea și gândirea critică. Implementarea acestui auxiliar a demonstrat eficiența resurselor digitale în îmbunătățirea performanțelor academice și în creșterea motivației elevilor, oferind o experiență educațională captivantă și personalizată. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Auxiliar digital de matematică en_US
dc.subject Resurse educaționale digitale en_US
dc.subject Competențe matematice en_US
dc.subject Digital auxiliary en_US
dc.subject Digital educational resources en_US
dc.subject Mathematical skills en_US
dc.title Auxiliarul digital de matematică: un instrument inovativ în formarea competențelor matematice în învățământul primar en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • 2024
    1-2 noiembrie, Chisinău

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account