dc.contributor.author |
CARABET, Natalia |
|
dc.date.accessioned |
2017-06-16T07:46:32Z |
|
dc.date.available |
2017-06-16T07:46:32Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.citation |
CARABET, Natalia. Procesul de formare a cadrelor didactice pentru invăţământul preşcolar: Etape şi paradigme. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: 75 de ani de la fondare: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. C. PERJAN [et al.]: [in vol.]. Chişinău: S. n., 2015 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol. 1 (17), p. 224-227 Bibliogr.- 6 titl. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/731 |
|
dc.description |
De fapt, procesul de pregătire a educatorilor pentru grădinițele de copii era influiențat de condițiile economice, de politica socială din acea perioadă, de factorii sociali și culturali, mai bine zis, multiculturali. Putem urmări schimbări cantitative, dar și calitative ale procesului de pregătire a educatorilor în acea perioadă. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.subject |
Învatamant superior pedagogic |
en_US |
dc.subject |
Cadre didactice pentru invatamant prescolar--formare |
en_US |
dc.subject |
Pedagog prescolar--formare--strategii |
en_US |
dc.title |
Procesul de formare a cadrelor didactice pentru invăţământul preşcolar |
en_US |
dc.title.alternative |
Etape şi paradigme |
en_US |
dc.type |
Materialele Conferintei |
en_US |