dc.contributor.author |
BOSTAN, Marina |
|
dc.date.accessioned |
2025-04-05T05:06:57Z |
|
dc.date.available |
2025-04-05T05:06:57Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
BOSTAN, Marina. Utilizarea platformelor de învățare online în implementarea proiectelor STEAM. În: Materialele conferinței științifice internaționale „Abordări inter/transdisciplinare în predarea științelor reale (concept STEAM)”, ediția a 4-a = Proceedings of the fourth international scientific conference „Inter/transdisciplinary approaches in the teaching of the real sciences, (STEAM concept)”, Chisinau, November 1-2, 2024. Chișinău: IDIS „Viitorul”, 2024, pp. 258-263. ISBN 978-5-86654-132-4(PDF). |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-5-86654-132-4 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/7314 |
|
dc.description |
This paper underlines the important role of online educational platforms in the effective implementation of STEAM projects, providing students with an interactive environment to learn and develop skills such as critical thinking and creativity. These platforms integrate various disciplines, from science to art, and require ongoing teacher training to be used effectively. |
en_US |
dc.description.abstract |
Lucrarea dată evidențiază rolul important al platformelor educaționale online în implementarea eficientă a proiectelor STEAM, oferind elevilor un mediu interactiv pentru a învăța și dezvolta abilități precum gândirea critică și creativitatea. Aceste platforme integrează diverse discipline, de la știință la artă, și necesită o pregătire continuă a profesorilor pentru a fi utilizate eficient. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Educația STEAM |
en_US |
dc.subject |
Proiect STEAM |
en_US |
dc.subject |
Platforme de învățare online |
en_US |
dc.subject |
STEAM education |
en_US |
dc.subject |
STEAM project |
en_US |
dc.subject |
Online learning platforms |
en_US |
dc.title |
Utilizarea platformelor de învățare online în implementarea proiectelor STEAM |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |