dc.contributor.author |
CALARAȘ, Carolina |
|
dc.date.accessioned |
2017-06-16T07:40:16Z |
|
dc.date.available |
2017-06-16T07:40:16Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.citation |
CALARAȘ, Carolina. Repere epistemologice privind managementul actului educativ realizat de diriginte în postmodernitate. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: 75 de ani de la fondare: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. C. PERJAN [et al.]: [in vol.]. Chişinău: S. n., 2015 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol. 1 (17), p. 307-317. Bibliogr.- 17 titl. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/730 |
|
dc.description.abstract |
This article represents a theoretical study focused on analysis and interpretation of epistemological points concerning the management of the educational Act made by the head teacher in Postmodernity. The material contains a range of specifications and conceptual boundaries, reflects the basic principles of educational management, which correlates with the activity and functions of the head teacher. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.subject |
filosofia educatiei |
en_US |
dc.subject |
diriginte--activitate educativa--cercetare |
en_US |
dc.subject |
educatie--cercetare epistemologica |
en_US |
dc.subject |
management educational |
en_US |
dc.subject |
pedagogie |
en_US |
dc.title |
Repere epistemologice privind managementul actului educativ realizat de diriginte în postmodernitate |
en_US |
dc.type |
Materialele Conferintei |
en_US |