| dc.contributor.author | CALARAȘ, Carolina | |
| dc.date.accessioned | 2017-06-16T07:40:16Z | |
| dc.date.available | 2017-06-16T07:40:16Z | |
| dc.date.issued | 2015 | |
| dc.identifier.citation | CALARAȘ, Carolina. Repere epistemologice privind managementul actului educativ realizat de diriginte în postmodernitate. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: 75 de ani de la fondare: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. C. PERJAN [et al.]: [in vol.]. Chişinău: S. n., 2015 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol. 1 (17), p. 307-317. Bibliogr.- 17 titl. | en_US |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/730 | |
| dc.description.abstract | This article represents a theoretical study focused on analysis and interpretation of epistemological points concerning the management of the educational Act made by the head teacher in Postmodernity. The material contains a range of specifications and conceptual boundaries, reflects the basic principles of educational management, which correlates with the activity and functions of the head teacher. | en_US |
| dc.language.iso | ro | en_US |
| dc.subject | filosofia educatiei | en_US |
| dc.subject | diriginte--activitate educativa--cercetare | en_US |
| dc.subject | educatie--cercetare epistemologica | en_US |
| dc.subject | management educational | en_US |
| dc.subject | pedagogie | en_US |
| dc.title | Repere epistemologice privind managementul actului educativ realizat de diriginte în postmodernitate | en_US |
| dc.type | Materialele Conferintei | en_US |