REPOZITORIU UPSC

Repere epistemologice privind managementul actului educativ realizat de diriginte în postmodernitate

Show simple item record

dc.contributor.author CALARAȘ, Carolina
dc.date.accessioned 2017-06-16T07:40:16Z
dc.date.available 2017-06-16T07:40:16Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation CALARAȘ, Carolina. Repere epistemologice privind managementul actului educativ realizat de diriginte în postmodernitate. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: 75 de ani de la fondare: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. C. PERJAN [et al.]: [in vol.]. Chişinău: S. n., 2015 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol. 1 (17), p. 307-317. Bibliogr.- 17 titl. en_US
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/730
dc.description.abstract This article represents a theoretical study focused on analysis and interpretation of epistemological points concerning the management of the educational Act made by the head teacher in Postmodernity. The material contains a range of specifications and conceptual boundaries, reflects the basic principles of educational management, which correlates with the activity and functions of the head teacher. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.subject filosofia educatiei en_US
dc.subject diriginte--activitate educativa--cercetare en_US
dc.subject educatie--cercetare epistemologica en_US
dc.subject management educational en_US
dc.subject pedagogie en_US
dc.title Repere epistemologice privind managementul actului educativ realizat de diriginte în postmodernitate en_US
dc.type Materialele Conferintei en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account