dc.contributor.author |
SEMENDEAEV, Angela |
|
dc.date.accessioned |
2025-04-05T04:08:55Z |
|
dc.date.available |
2025-04-05T04:08:55Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
SEMENDEAEV, Angela. Activități STEAM pentru dezvoltarea competențelor digitale și matematice la elevi. În: Materialele conferinței științifice internaționale „Abordări inter/transdisciplinare în predarea științelor reale (concept STEAM)”, ediția a 4-a = Proceedings of the fourth international scientific conference „Inter/transdisciplinary approaches in the teaching of the real sciences, (STEAM concept)”, Chisinau, November 1-2, 2024. Chișinău: IDIS „Viitorul”, 2024, pp. 176-184. ISBN 978-5-86654-132-4(PDF). |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-5-86654-132-4 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/7302 |
|
dc.description |
Educational activities within STEAM programs have become essential for the formation of students in the 21st century. The article addresses the importance of STEAM (Science, Technology, Engineering, Arts and Mathematics) activities in contemporary education, highlighting their role in developing students' digital and mathematical skills. Projects carried out, such as "Water in everyday life", "Functions in everyday life" and "Kites that bind friends", are presented, highlighting the transdisciplinary approach that integrates mathematics, computer science, real sciences and language. These activities promote active and creative learning, stimulating students' interest and involvement in the educational process. |
en_US |
dc.description.abstract |
Activitățile educaționale din cadrul programelor STEAM au devenit esențiale pentru formarea elevilor în secolul XXI. Articolul abordează importanța activităților STEAM (Știință, Tehnologie, Inginerie, Arte și Matematică) în educația contemporană, subliniind rolul acestora în dezvoltarea competențelor digitale și matematice ale elevilor. Sunt prezentate proiectele desfășurate, precum „Apa în viața de zi cu zi”, „Funcții în cotidian” și „Zmeii care leagă prietenii”, evidențiind abordarea transdisciplinară care integrează matematica, informatica, științele reale și limba. Aceste activități promovează o învățare activă și creativă, stimulând interesul și implicarea elevilor în procesul educativ. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Educație STEAM |
en_US |
dc.subject |
Competențe digitale |
en_US |
dc.subject |
Competențe matematice |
en_US |
dc.subject |
Proiecte educaționale |
en_US |
dc.subject |
STEAM education |
en_US |
dc.subject |
Digital skills |
en_US |
dc.subject |
Math skills |
en_US |
dc.subject |
Educational projects |
en_US |
dc.title |
Activități STEAM pentru dezvoltarea competențelor digitale și matematice la elevi |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |