REPOZITORIU UPSC

Activități STEAM pentru dezvoltarea competențelor digitale și matematice la elevi

Show simple item record

dc.contributor.author SEMENDEAEV, Angela
dc.date.accessioned 2025-04-05T04:08:55Z
dc.date.available 2025-04-05T04:08:55Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation SEMENDEAEV, Angela. Activități STEAM pentru dezvoltarea competențelor digitale și matematice la elevi. În: Materialele conferinței științifice internaționale „Abordări inter/transdisciplinare în predarea științelor reale (concept STEAM)”, ediția a 4-a = Proceedings of the fourth international scientific conference „Inter/transdisciplinary approaches in the teaching of the real sciences, (STEAM concept)”, Chisinau, November 1-2, 2024. Chișinău: IDIS „Viitorul”, 2024, pp. 176-184. ISBN 978-5-86654-132-4(PDF). en_US
dc.identifier.isbn 978-5-86654-132-4
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/7302
dc.description Educational activities within STEAM programs have become essential for the formation of students in the 21st century. The article addresses the importance of STEAM (Science, Technology, Engineering, Arts and Mathematics) activities in contemporary education, highlighting their role in developing students' digital and mathematical skills. Projects carried out, such as "Water in everyday life", "Functions in everyday life" and "Kites that bind friends", are presented, highlighting the transdisciplinary approach that integrates mathematics, computer science, real sciences and language. These activities promote active and creative learning, stimulating students' interest and involvement in the educational process. en_US
dc.description.abstract Activitățile educaționale din cadrul programelor STEAM au devenit esențiale pentru formarea elevilor în secolul XXI. Articolul abordează importanța activităților STEAM (Știință, Tehnologie, Inginerie, Arte și Matematică) în educația contemporană, subliniind rolul acestora în dezvoltarea competențelor digitale și matematice ale elevilor. Sunt prezentate proiectele desfășurate, precum „Apa în viața de zi cu zi”, „Funcții în cotidian” și „Zmeii care leagă prietenii”, evidențiind abordarea transdisciplinară care integrează matematica, informatica, științele reale și limba. Aceste activități promovează o învățare activă și creativă, stimulând interesul și implicarea elevilor în procesul educativ. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Educație STEAM en_US
dc.subject Competențe digitale en_US
dc.subject Competențe matematice en_US
dc.subject Proiecte educaționale en_US
dc.subject STEAM education en_US
dc.subject Digital skills en_US
dc.subject Math skills en_US
dc.subject Educational projects en_US
dc.title Activități STEAM pentru dezvoltarea competențelor digitale și matematice la elevi en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • 2024
    1-2 noiembrie, Chisinău

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account