dc.contributor.author |
SALI, Larisa |
|
dc.contributor.author |
TELEUCA, Marcel |
|
dc.date.accessioned |
2025-04-05T04:05:15Z |
|
dc.date.available |
2025-04-05T04:05:15Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
SALI, Larisa şi TELEUCA, Marcel. Strategii de dezvoltare a reprezentărilor spațiale prin explorarea contextelor semnificative. În: Materialele conferinței științifice internaționale „Abordări inter/transdisciplinare în predarea științelor reale (concept STEAM)”, ediția a 4-a = Proceedings of the fourth international scientific conference „Inter/transdisciplinary approaches in the teaching of the real sciences, (STEAM concept)”, Chisinau, November 1-2, 2024. Chișinău: IDIS „Viitorul”, 2024, pp. 173-175. ISBN 978-5-86654-132-4(PDF). |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-5-86654-132-4 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/7301 |
|
dc.description |
The article examines some aspects of the development of spatial representations in the process of studying mathematics. Some suggestions for curricular enrichment with reference to the subject addressed, focused on interdisciplinary contexts, are described. |
en_US |
dc.description.abstract |
În articol sunt examinate unele aspecte ale dezvoltării reprezentărilor spațiale în procesul de studiere a matematicii. Sunt descrise unele sugestii pentru îmbogățirea curriculară cu referire la subiectul abordat, axate pe contexte cu caracter interdisciplinar. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Îmbogățire curriculară |
en_US |
dc.subject |
Reprezentări spațiale |
en_US |
dc.subject |
Transformări geometrice |
en_US |
dc.subject |
Cuaternion |
en_US |
dc.subject |
Curriculum enrichment |
en_US |
dc.subject |
Spatial representations |
en_US |
dc.subject |
Geometric transformations |
en_US |
dc.subject |
Quaternion |
en_US |
dc.title |
Strategii de dezvoltare a reprezentărilor spațiale prin explorarea contextelor semnificative |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |