dc.contributor.author |
REPEȘCO, Vadim |
|
dc.date.accessioned |
2025-04-05T04:01:50Z |
|
dc.date.available |
2025-04-05T04:01:50Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
REPEȘCO, Vadim. Utilizarea formulelor matematice din filme ca metodă de învățare activă. În: Materialele conferinței științifice internaționale „Abordări inter/transdisciplinare în predarea științelor reale (concept STEAM)”, ediția a 4-a = Proceedings of the fourth international scientific conference „Inter/transdisciplinary approaches in the teaching of the real sciences, (STEAM concept)”, Chisinau, November 1-2, 2024. Chișinău: IDIS „Viitorul”, 2024, pp. 168-172. ISBN 978-5-86654-132-4(PDF). |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-5-86654-132-4 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/7300 |
|
dc.description |
This article explores the use of examples from films and TV shows to stimulate active learning in teaching mathematics. Presenting mathematical formulas from popular culture captures students' attention, encouraging critical thinking and investigation of errors. This innovative method facilitates a deeper understanding of concepts, developing analytical skills and actively engaging students in the learning process. |
en_US |
dc.description.abstract |
Acest articol explorează utilizarea exemplelor din filme și seriale pentru a stimula învățarea activă în predarea matematicii. Prezentarea formulelor matematice din cultura populară captează atenția studenților, încurajând gândirea critică și investigarea erorilor. Această metodă inovatoare facilitează o comprehensiune mai profundă a conceptelor, dezvoltând abilități analitice și implicând activ studenții în procesul de învățare. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Învățare activă |
en_US |
dc.subject |
Matematica în media |
en_US |
dc.subject |
Gândire critică |
en_US |
dc.subject |
Implicarea studenților |
en_US |
dc.subject |
Active learning |
en_US |
dc.subject |
Mathematics in media |
en_US |
dc.subject |
Critical thinking |
en_US |
dc.subject |
Student engagement |
en_US |
dc.title |
Utilizarea formulelor matematice din filme ca metodă de învățare activă |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |