REPOZITORIU UPSC

Abordări interdisciplinare în predarea matematicii prin metodologia STEAM cu aplicabilitate în Liceul Tehnologic

Show simple item record

dc.contributor.author GAVRILĂ, Simona
dc.date.accessioned 2025-03-29T05:49:46Z
dc.date.available 2025-03-29T05:49:46Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation GAVRILĂ, Simona. Abordări interdisciplinare în predarea matematicii prin metodologia STEAM cu aplicabilitate în liceul tehnologic. În: Materialele conferinței științifice internaționale „Abordări inter/transdisciplinare în predarea științelor reale (concept STEAM)”, ediția a 4-a = Proceedings of the fourth international scientific conference „Inter/transdisciplinary approaches in the teaching of the real sciences, (STEAM concept)”, Chisinau, November 1-2, 2024. Chișinău: IDIS „Viitorul”, 2024, pp. 121-125. ISBN 978-5-86654-132-4(PDF). en_US
dc.identifier.isbn 978-5-86654-132-4
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/7291
dc.description The STEAM (Science, Technology, Engineering, Arts and Mathematics) methodology is an interdisciplinary educational framework that integrates the learning of these fields to develop complex skills among students. In high schools of technology, STEAM approaches offer new opportunities for teaching mathematics, emphasizing practical applications relevant to the labor market. This article explores the integration of the STEAM methodology in the teaching of mathematics and exemplifies an interdisciplinary project, called „Business Plan", made by the students of the 10th grade from the "Anghel Saligny" Technological High School, Bacău, Romania. en_US
dc.description.abstract Metodologia STEAM (Știință, Tehnologie, Inginerie, Arte și Matematică) reprezintă un cadru educațional interdisciplinar care integrează învățarea acestor domenii pentru a dezvolta abilități complexe în rândul elevilor. În liceele tehnologice, abordările STEAM oferă noi oportunități pentru predarea matematicii, punând accent pe aplicații practice relevante pentru piața muncii. Acest articol explorează integrarea metodologiei STEAM în predarea matematicii și exemplifică un proiect interdisciplinar, denumit „Planul de afaceri”, realizat de elevii din clasa a X-a de la Liceul Tehnologic „Anghel Saligny”, Bacău, România. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Matematică en_US
dc.subject STEAM en_US
dc.subject Proiect interdisciplinar en_US
dc.subject Liceu tehnologic en_US
dc.subject Mathematics en_US
dc.subject Interdisciplinary project en_US
dc.subject Technological high school en_US
dc.title Abordări interdisciplinare în predarea matematicii prin metodologia STEAM cu aplicabilitate în Liceul Tehnologic en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • 2024
    1-2 noiembrie, Chisinău

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account