dc.contributor.author |
FEȚANU, Elisa Ioana |
|
dc.date.accessioned |
2025-03-29T05:47:04Z |
|
dc.date.available |
2025-03-29T05:47:04Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
FEȚANU, Elisa Ioana. Înțelegerea și fixarea noțiunilor matematice prin intermediul proiectelor inter/transdisciplinare. În: Materialele conferinței științifice internaționale „Abordări inter/transdisciplinare în predarea științelor reale (concept STEAM)”, ediția a 4-a = Proceedings of the fourth international scientific conference „Inter/transdisciplinary approaches in the teaching of the real sciences, (STEAM concept)”, Chisinau, November 1-2, 2024. Chișinău: IDIS „Viitorul”, 2024, pp. 117-120. ISBN 978-5-86654-132-4(PDF). |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-5-86654-132-4 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/7290 |
|
dc.description |
The article below presents the concept of the degree of interdisciplinarity of mathematics problems in the process of developing research skills in students studying mathematics in secondary school. |
en_US |
dc.description.abstract |
În articolul de mai jos este prezentat conceptul de grad de interdisciplinaritate a problemelor de matematică în procesul de dezvoltare abilităților de cercetare la elevi la studierea matematicii din ciclul gimnazial. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Abilități de cercetare a elevilor |
en_US |
dc.subject |
Probleme de cercetare |
en_US |
dc.subject |
Students’ research skills |
en_US |
dc.subject |
Research problems in secondary school |
en_US |
dc.title |
Înțelegerea și fixarea noțiunilor matematice prin intermediul proiectelor inter/transdisciplinare |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |