REPOZITORIU UPSC

Modeling of broken lines through drones

Show simple item record

dc.contributor.author AFANAS, Dorin
dc.contributor.author BRIGALDA, Arina
dc.date.accessioned 2025-03-29T05:17:46Z
dc.date.available 2025-03-29T05:17:46Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation AFANAS, Dorin and BRIGALDA, Arina. Modeling of broken lines through drones. În: Materialele conferinței științifice internaționale „Abordări inter/transdisciplinare în predarea științelor reale (concept STEAM)”, ediția a 4-a = Proceedings of the fourth international scientific conference „Inter/transdisciplinary approaches in the teaching of the real sciences, (STEAM concept)”, Chisinau, November 1-2, 2024. Chișinău: IDIS „Viitorul”, 2024, pp. 72-83. ISBN 978-5-86654-132-4(PDF). en_US
dc.identifier.isbn 978-5-86654-132-4
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/7283
dc.description Lumea modernă nu se poate lipsi de noi tehnologii și inovații. Trecerea la utilizarea tehnologiilor înalte și tehnologia corespunzătoare acestora este veriga cea mai importantă în revoluția științifică și tehnologică la etapa actuală. Inovația ne permite să realizăm activități didactice mai productive în procesul de predare-învățare-evaluare a matematicii. În prezentul articol se cercetează problema modelării liniilor frânte prin intermediul dronelor, deoarece linia frântă poate fi privită ca o traiectorie de zbor a unui vehicul aerian fără pilot uman la bord. Sunt prezentate modele ale hexagonului neregulat, octogonului regulat și liniei frânte deschise. en_US
dc.description.abstract The modern world cannot do without new technologies and innovations. The transition to the use of high technologies and the technology corresponding to them is the most important link in the scientific and technological revolution at the current stage. Innovation allows us to carry out more productive didactic activities in the teaching-learning-assessment process of mathematics. This article investigates the problem of modeling broken lines by means of drones, since the broken line can be viewed as a flight path of an unmanned aerial vehicle. Patterns of the irregular hexagon, regular octagon, and open broken line are shown. en_US
dc.language.iso en en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Broken line en_US
dc.subject Trajectory en_US
dc.subject Drone en_US
dc.subject Flight en_US
dc.subject Scratch en_US
dc.subject Linie frântă en_US
dc.subject Traiectorie en_US
dc.subject Dronă en_US
dc.subject Zbor en_US
dc.title Modeling of broken lines through drones en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • 2024
    1-2 noiembrie, Chisinău

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account