dc.contributor.author |
AFANAS, Dorin |
|
dc.contributor.author |
BRIGALDA, Arina |
|
dc.date.accessioned |
2025-03-29T05:17:46Z |
|
dc.date.available |
2025-03-29T05:17:46Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
AFANAS, Dorin and BRIGALDA, Arina. Modeling of broken lines through drones. În: Materialele conferinței științifice internaționale „Abordări inter/transdisciplinare în predarea științelor reale (concept STEAM)”, ediția a 4-a = Proceedings of the fourth international scientific conference „Inter/transdisciplinary approaches in the teaching of the real sciences, (STEAM concept)”, Chisinau, November 1-2, 2024. Chișinău: IDIS „Viitorul”, 2024, pp. 72-83. ISBN 978-5-86654-132-4(PDF). |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-5-86654-132-4 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/7283 |
|
dc.description |
Lumea modernă nu se poate lipsi de noi tehnologii și inovații. Trecerea la utilizarea tehnologiilor înalte și tehnologia corespunzătoare acestora este veriga cea mai importantă în revoluția științifică și tehnologică la etapa actuală. Inovația ne permite să realizăm activități didactice mai productive în procesul de predare-învățare-evaluare a matematicii. În prezentul articol se cercetează problema modelării liniilor frânte prin intermediul dronelor, deoarece linia frântă poate fi privită ca o traiectorie de zbor a unui vehicul aerian fără pilot uman la bord. Sunt prezentate modele ale hexagonului neregulat, octogonului regulat și liniei frânte deschise. |
en_US |
dc.description.abstract |
The modern world cannot do without new technologies and innovations. The transition to the use of high technologies and the technology corresponding to them is the most important link in the scientific and technological revolution at the current stage. Innovation allows us to carry out more productive didactic activities in the teaching-learning-assessment process of mathematics. This article investigates the problem of modeling broken lines by means of drones, since the broken line can be viewed as a flight path of an unmanned aerial vehicle. Patterns of the irregular hexagon, regular octagon, and open broken line are shown. |
en_US |
dc.language.iso |
en |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Broken line |
en_US |
dc.subject |
Trajectory |
en_US |
dc.subject |
Drone |
en_US |
dc.subject |
Flight |
en_US |
dc.subject |
Scratch |
en_US |
dc.subject |
Linie frântă |
en_US |
dc.subject |
Traiectorie |
en_US |
dc.subject |
Dronă |
en_US |
dc.subject |
Zbor |
en_US |
dc.title |
Modeling of broken lines through drones |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |