REPOZITORIU UPSC

Project-based learning integrated STEAM to increase students learning

Show simple item record

dc.contributor.author DUNAI, Larisa
dc.contributor.author SEGUI VERDÚ, Isabel
dc.date.accessioned 2025-03-29T05:07:20Z
dc.date.available 2025-03-29T05:07:20Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation DUNAI, Larisa and SEGUI VERDÚ, Isabel. Project-based learning integrated STEAM to increase students learning. În: Materialele conferinței științifice internaționale „Abordări inter/transdisciplinare în predarea științelor reale (concept STEAM)”, ediția a 4-a = Proceedings of the fourth international scientific conference „Inter/transdisciplinary approaches in the teaching of the real sciences, (STEAM concept)”, Chisinau, November 1-2, 2024. Chișinău: IDIS „Viitorul”, 2024, pp. 65-69. ISBN 978-5-86654-132-4(PDF). en_US
dc.identifier.isbn 978-5-86654-132-4
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/7281
dc.description This article presents a 3-year study on project-based learning within a STEAM framework. The approach integrated course knowledge and research, showcasing students' learning capacity and motivation in prototype development. The interdisciplinary nature required students to learn beyond their fields, including hardware programming and human anatomy. Interaction with end users provided valuable feedback and enhanced their motivation to refine their projects. The results demonstrate the effectiveness of this method in fostering deeper learning, critical thinking, and innovation through real-world applications. en_US
dc.description.abstract Acest articol prezintă un studiu de 3 ani privind învățarea bazată pe proiecte în cadrul STEAM. Abordarea a integrat cunoștințele dobândite în cadrul cursului și cercetării, demonstrând capacitatea de învățare și motivație a studenților în dezvoltarea prototipurilor. Natura interdisciplinară i-a obligat pe studenți să învețe dincolo de domeniile lor de interes, inclusiv programarea hardware și anatomia corpului uman. Interacțiunea cu utilizatorii finali a oferit feedback valoros și le-a sporit motivația de a îmbunătăți proiectele. Rezultatele demonstrează eficiența acestei metode în cultivarea unei învățări mai profunde, gândirii critice și inovației prin aplicații practice. en_US
dc.language.iso en en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Învățare bazată pe proiecte en_US
dc.subject Învățare interdisciplinară en_US
dc.subject Exoschelet en_US
dc.subject Motivație en_US
dc.subject Gândire critică en_US
dc.subject Project-based learning en_US
dc.subject Interdisciplinary learning en_US
dc.subject Exoskeleton en_US
dc.subject Motivation en_US
dc.subject Critical thinking en_US
dc.title Project-based learning integrated STEAM to increase students learning en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • 2024
    1-2 noiembrie, Chisinău

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account