REPOZITORIU UPSC

Ghid metodologic "Managementul clasei din perspectiva educației pozitive"

Show simple item record

dc.contributor.author SARANCIUC-GORDEA, Liliana
dc.contributor.author GARȘTEA, Nina
dc.contributor.author BULAT, Ana
dc.date.accessioned 2025-03-17T08:16:59Z
dc.date.available 2025-03-17T08:16:59Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation SARANCIUC-GORDEA, Liliana, GARȘTEA, Nina, BULAT, Ana. Ghid metodologic "Managementul clasei din perspectiva educației pozitive" : supliment la suporturile de curs :„Managementul clasei de elevi”; „Didactica dezvoltării personale”; „Consiliere educațională”; „Consiliere școlară”. Chişinău : [S. n.], 2025 (CEP UPSC). 89 p. ISBN 978-9975-48-222-6 (PDF). en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-48-222-6
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/7269
dc.description.abstract Ghidul metodologic „Managementul clasei din perspectiva educației pozitive”: - este destinat atât studenților programelor de studii superioare de licență, cât și studenților programelor de studii superioare de master; - prefigurează supliment la suporturile de curs/disciplinele fundamentale: „Managementul clasei de elevi”; „Didactica dezvoltării personale”; „Consiliere educațională”; „Consiliere școlară”; - completariază consensul caracteristicilor disciplinelor/unităților de curs fundamentale, sus menționate, în scopul: a) asigurării constituirii traseului individual de formare și dezvoltare profesională; b) permisibilității absolvenților să activeze ca specialişti în pedagogia învăţământului primar, în condiţii de competitivitate pe piaţa muncii, la nivelul standardelor şi tendinţelor naţionale şi intenaţionale. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Ghidul metodologic en_US
dc.subject Managementul clasei en_US
dc.subject Consiliere educațională en_US
dc.subject Ştiinţe ale educaţiei en_US
dc.title Ghid metodologic "Managementul clasei din perspectiva educației pozitive" en_US
dc.type Book en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account