REPOZITORIU UPSC

Alfabetizarea terminologică în context curricular

Show simple item record

dc.contributor.author COSOVAN, Olga
dc.contributor.author CARTALEANU, Tatiana
dc.contributor.author ZGARDAN-CRUDU, Aliona
dc.contributor.author BOZ, Olga
dc.date.accessioned 2025-02-28T08:28:10Z
dc.date.available 2025-02-28T08:28:10Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation COSOVAN Olga, CARTALEANU Tatiana, ZGARDAN-CRUDU Aliana, ZGARDAN-CRUDU Aliana. Alfabetizarea terminologică în context curricular. Chișinău : 2023, 196 p. en_US
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/7230
dc.description.abstract Consecutivitatea operațiilor intelectuale, pe care se sprijină demersul didactic și pe care se construiește drama alfabetizării terminologice, se organizează în conformitate cu taxonomia lui Bloom, pentru că anume aceasta permite și asigură aproprierea termenului. Procesul numit alfabetizare terminologică, alimentat concomitent din 15-19 surse-discipline de studiu, are ca reper curricula, de regulă, o formulare în care se regăsește prima competență cheie, stipulată în Codul Educației al Republicii Moldova: competențe de comunicare în limba română. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Alfabetizarea terminologică en_US
dc.subject Competențe de comunicare în limba română en_US
dc.title Alfabetizarea terminologică în context curricular en_US
dc.type Book en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Catalogul cursurilor
    Pentru accesarea curriculei programelor de studii (text integral) adresaţi-vă în: bl. I (central), etajul 2, Mediateca (aud. 201) sau bl. IV, et. 4, cab. 3 (Serviciul informaţional-bibliografic)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account