REPOZITORIU UPSC

Jurnalul de reflecții – un instrument eficient de învățare

Show simple item record

dc.contributor.author VÎLCU, Marcela
dc.date.accessioned 2025-02-25T12:24:44Z
dc.date.available 2025-02-25T12:24:44Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation VÎLCU, Marcela. Jurnalul de reflecții – un instrument eficient de învățare. În: Valorificarea neuroştiinţelor în dezvoltarea personală: Materialele conferinţei ştiinţifice internaţionale, organizate în cadrul subprogramului instituțional de cercetare "Modele de valorificare a neuroștiințelor în dezvoltarea personală", Cod: 040111, 7-8 noiembrie 2024. Chișinău: CEP UPSC, 2024, pp. 199-204. ISBN 978-9975-46-997-5. – ISBN 978-9975-46-998-2. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-997-5
dc.identifier.isbn 978-9975-46-998-2
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/7195
dc.description În acest articol este abordată una dintre problemele stringente ale sistemului educațional, și anume cum poate fi îmbunătățită capacitatea de învățare în contextul în care schimbările aduse de contemporaneitate întăresc puterea științei și a tehnologiei și solicită noi forme și procese educaționale. Autoarea subliniază importanța reflecției în procesul de învățare și propune sugestii de valorificare a jurnalului de reflecții ca instrument de învățare eficientă. Prin exemple concrete, demonstrează că, în calitate de instrument de învățare ce include relatările personale ale celui care învață despre anumite experiențe educaționale, jurnalul de reflecții facilitează înțelegerea și îmbunătățește învățarea. Totodată, în articol sunt trecute în revistă o serie de beneficii ale jurnalului asupra dezvoltării cognitive a educabililor și este subliniat rolul lui pentru autoreglarea învățării personalizate. en_US
dc.description.abstract In this article one of the pressing problems of the educational system is addressed, namely how to improve learning capacity in a context in which contemporary changes are strengthening the power of science and technology and demanding new educational forms and processes. The author emphasizes the importance of reflection in the learning process and offers suggestions on how to use the reflective journal as an effective learning tool. Through concrete examples, she demonstrates that, as a learning tool that includes personal reports of the learner that studies particular educational experiences, the reflective journal facilitates understanding and enhances learning. The article also reviews a number of benefits of the reflective journal for the cognitive development of learners and emphasizes its role in self-regulating personalized learning. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Effective learning en_US
dc.subject Reflection en_US
dc.subject Reflective journal en_US
dc.subject Învățare eficientă en_US
dc.subject Reflecție en_US
dc.subject Jurnal de reflecții en_US
dc.title Jurnalul de reflecții – un instrument eficient de învățare en_US
dc.title.alternative Reflection journal – an effective tool for learning en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account