REPOZITORIU UPSC

Corelația semnificativă dintre neuroplasticitatea intenționată și dezvoltarea personală a profesorului de educație fizică

Show simple item record

dc.contributor.author ARSENE, Igor
dc.date.accessioned 2025-02-25T07:40:39Z
dc.date.available 2025-02-25T07:40:39Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation ARSENE, Igor. Corelația semnificativă dintre neuroplasticitatea intenționată și dezvoltarea personală a profesorului de educație fizică. În: Valorificarea neuroştiinţelor în dezvoltarea personală: Materialele conferinţei ştiinţifice internaţionale, organizate în cadrul subprogramului instituțional de cercetare "Modele de valorificare a neuroștiințelor în dezvoltarea personală", Cod: 040111, 7-8 noiembrie 2024. Chișinău: CEP UPSC, 2024, pp. 140-149. ISBN 978-9975-46-997-5. – ISBN 978-9975-46-998-2. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-997-5
dc.identifier.isbn 978-9975-46-998-2
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/7189
dc.description Acest studiu analizează relația dintre neuroplasticitatea intenționată și dezvoltarea personală a profesorilor de educație fizică, având ca scop identificarea tehnicilor neuropsihologice care îmbunătățesc abilitățile cognitive, reziliența emoțională și capacitatea de interacțiune empatică. Studiul explorează impactul activităților specifice de neuroplasticitate – precum auto-reglarea emoțională, exercițiile de mindfulness și tehnicile de consolidare cognitivă – asupra abilităților didactice și interpersonale ale profesorilor de educație fizică. Cercetarea utilizează chestionare, analize statistice și feedback biofizic pentru a determina măsura în care neuroplasticitatea intenționată contribuie la îmbunătățirea capacităților profesionale și a stării de bine generale a cadrelor didactice. en_US
dc.description.abstract This study examines the relationship between intentional neuroplasticity and the personal development of physical education teachers, aiming to identify neuropsychological techniques that enhance cognitive skills, emotional resilience, and empathic interaction ability. The study explores the impact of specific neuroplasticity activities—such as emotional self-regulation, mindfulness exercises, and cognitive strengthening techniques—on the teaching and interpersonal skills of physical education teachers. The research employs questionnaires, statistical analyses, and biophysical feedback to determine the extent to which intentional neuroplasticity contributes to the improvement of professional capacities and the overall well-being of educators. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Intentional neuroplasticity en_US
dc.subject Personal development en_US
dc.subject Physical education en_US
dc.subject Emotional self-regulation en_US
dc.subject Educational innovation en_US
dc.subject Neuroplasticitate intenționată en_US
dc.subject Dezvoltare personală en_US
dc.subject Educație fizică en_US
dc.subject Autoreglare emoțională en_US
dc.subject Inovație educațională en_US
dc.title Corelația semnificativă dintre neuroplasticitatea intenționată și dezvoltarea personală a profesorului de educație fizică en_US
dc.title.alternative The significant correlation between intentional neuroplasticity and the personal development of the physical education teacher en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account