dc.contributor.author |
ARSENE, Igor |
|
dc.date.accessioned |
2025-02-25T07:40:39Z |
|
dc.date.available |
2025-02-25T07:40:39Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
ARSENE, Igor. Corelația semnificativă dintre neuroplasticitatea intenționată și dezvoltarea personală a profesorului de educație fizică. În: Valorificarea neuroştiinţelor în dezvoltarea personală: Materialele conferinţei ştiinţifice internaţionale, organizate în cadrul subprogramului instituțional de cercetare "Modele de valorificare a neuroștiințelor în dezvoltarea personală", Cod: 040111, 7-8 noiembrie 2024. Chișinău: CEP UPSC, 2024, pp. 140-149. ISBN 978-9975-46-997-5. – ISBN 978-9975-46-998-2. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-997-5 |
|
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-998-2 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/7189 |
|
dc.description |
Acest studiu analizează relația dintre neuroplasticitatea intenționată și dezvoltarea personală a profesorilor de educație fizică, având ca scop identificarea tehnicilor neuropsihologice care îmbunătățesc abilitățile cognitive, reziliența emoțională și capacitatea de interacțiune empatică. Studiul explorează impactul activităților specifice de neuroplasticitate – precum auto-reglarea emoțională, exercițiile de mindfulness și tehnicile de consolidare cognitivă – asupra abilităților didactice și interpersonale ale profesorilor de educație fizică. Cercetarea utilizează chestionare, analize statistice și feedback biofizic pentru a determina măsura în care neuroplasticitatea intenționată contribuie la îmbunătățirea capacităților profesionale și a stării de bine generale a cadrelor didactice. |
en_US |
dc.description.abstract |
This study examines the relationship between intentional neuroplasticity and the personal development of physical education teachers, aiming to identify neuropsychological techniques that enhance cognitive skills, emotional resilience, and empathic interaction ability. The study explores the impact of specific neuroplasticity activities—such as emotional self-regulation, mindfulness exercises, and cognitive strengthening techniques—on the teaching and interpersonal skills of physical education teachers. The research employs questionnaires, statistical analyses, and biophysical feedback to determine the extent to which intentional neuroplasticity contributes to the improvement of professional capacities and the overall well-being of educators. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Intentional neuroplasticity |
en_US |
dc.subject |
Personal development |
en_US |
dc.subject |
Physical education |
en_US |
dc.subject |
Emotional self-regulation |
en_US |
dc.subject |
Educational innovation |
en_US |
dc.subject |
Neuroplasticitate intenționată |
en_US |
dc.subject |
Dezvoltare personală |
en_US |
dc.subject |
Educație fizică |
en_US |
dc.subject |
Autoreglare emoțională |
en_US |
dc.subject |
Inovație educațională |
en_US |
dc.title |
Corelația semnificativă dintre neuroplasticitatea intenționată și dezvoltarea personală a profesorului de educație fizică |
en_US |
dc.title.alternative |
The significant correlation between intentional neuroplasticity and the personal development of the physical education teacher |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |