REPOZITORIU UPSC

Using participatory methods for active learning of geography

Show simple item record

dc.contributor.author CIOBOTARU, Ana-Maria
dc.contributor.author ANDRONACHE, Ion
dc.date.accessioned 2025-01-24T18:20:50Z
dc.date.available 2025-01-24T18:20:50Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation CIOBOTARU, Ana-Maria & ANDRONACHE, Ion. Using participatory methods for active learning of geography. În: Învăţare activă pentru dezvoltare durabilă: Conferinţă ştiinţifică internaţională, 15 noiembrie 2024 = Active learning for sustainable development: International Scientific Conference, November 15, 2024: Conference proceedings. Chişinău: CEP UPSC, 2024, pp. 62-68. ISBN 978-9975-46-989-0. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-989-0
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/7053
dc.description Metodele activ-participative se bazează pe ideea că învățarea eficientă este un proces activ care aduce beneficii semnificative, printre care gândirea critică, înțelegerea conceptelor, aplicarea practică a cunoștințelor. Studiul a fost realizat folosind o metodologie mixtă, combinând cercetarea cantitativă și calitativă. Totuși, implementarea metodelor participative întâmpină dificultăți, cum ar fi lipsa resurselor și timpul limitat pentru pregătirea lecțiilor și lipsa accesului la tehnologii moderne. Receptivitatea diferită a elevilor determină necesitatea diversificării metodelor de predare pentru a răspunde preferințelor variate ale elevilor. Cuvinte-cheie: metode active-participative, învățare activa, tehnologii moderne. en_US
dc.description.abstract The concept of active-participatory methods is based on the idea that effective learning is an active process that brings significant benefits, including critical thinking, understanding concepts, and practical application of knowledge. The study employed a mixed methodology, integrating both quantitative and qualitative research approaches. However, the implementation of participatory methods proved challenging, due to several factors, including a lack of resources, limited time for lesson preparation, and restricted access to modern technologies. The varying receptivity of the students necessitates the diversification of teaching methods to respond to the diverse preferences of students. en_US
dc.language.iso en en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.relation.ispartofseries Învăţare activă pentru dezvoltare durabilă : Conferinţă ştiinţifică internaţională : Eveniment online, 15 noiembrie 2024 = Active learning for sustainable development : International Scientific Conference : Online event, November 15, 2024 : Conference proceedings;
dc.subject Active-participatory methods en_US
dc.subject Active learning en_US
dc.subject Modern technologies en_US
dc.subject Metode active-participative en_US
dc.subject Învățare activă en_US
dc.subject Tehnologii moderne en_US
dc.title Using participatory methods for active learning of geography en_US
dc.title.alternative Utilizarea metodelor participative pentru învățarea activă a geografiei en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account