dc.contributor.author |
CIOBOTARU, Ana-Maria |
|
dc.contributor.author |
ANDRONACHE, Ion |
|
dc.date.accessioned |
2025-01-24T18:20:50Z |
|
dc.date.available |
2025-01-24T18:20:50Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
CIOBOTARU, Ana-Maria & ANDRONACHE, Ion. Using participatory methods for active learning of geography. În: Învăţare activă pentru dezvoltare durabilă: Conferinţă ştiinţifică internaţională, 15 noiembrie 2024 = Active learning for sustainable development: International Scientific Conference, November 15, 2024: Conference proceedings. Chişinău: CEP UPSC, 2024, pp. 62-68. ISBN 978-9975-46-989-0. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-989-0 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/7053 |
|
dc.description |
Metodele activ-participative se bazează pe ideea că învățarea eficientă este un proces activ care aduce beneficii semnificative, printre care gândirea critică, înțelegerea conceptelor, aplicarea practică a cunoștințelor. Studiul a fost realizat folosind o metodologie mixtă, combinând cercetarea cantitativă și calitativă. Totuși, implementarea metodelor participative întâmpină dificultăți, cum ar fi lipsa resurselor și timpul limitat pentru pregătirea lecțiilor și lipsa accesului la tehnologii moderne. Receptivitatea diferită a elevilor determină necesitatea diversificării metodelor de predare pentru a răspunde preferințelor variate ale elevilor. Cuvinte-cheie: metode active-participative, învățare activa, tehnologii moderne. |
en_US |
dc.description.abstract |
The concept of active-participatory methods is based on the idea that effective learning is an active process that brings significant benefits, including critical thinking, understanding concepts, and practical application of knowledge. The study employed a mixed methodology, integrating both quantitative and qualitative research approaches. However, the implementation of participatory methods proved challenging, due to several factors, including a lack of resources, limited time for lesson preparation, and restricted access to modern technologies. The varying receptivity of the students necessitates the diversification of teaching methods to respond to the diverse preferences of students. |
en_US |
dc.language.iso |
en |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
Învăţare activă pentru dezvoltare durabilă : Conferinţă ştiinţifică internaţională : Eveniment online, 15 noiembrie 2024 = Active learning for sustainable development : International Scientific Conference : Online event, November 15, 2024 : Conference proceedings; |
|
dc.subject |
Active-participatory methods |
en_US |
dc.subject |
Active learning |
en_US |
dc.subject |
Modern technologies |
en_US |
dc.subject |
Metode active-participative |
en_US |
dc.subject |
Învățare activă |
en_US |
dc.subject |
Tehnologii moderne |
en_US |
dc.title |
Using participatory methods for active learning of geography |
en_US |
dc.title.alternative |
Utilizarea metodelor participative pentru învățarea activă a geografiei |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |