REPOZITORIU UPSC

Utilizarea strategiei de interacțiune sociala în organizarea învățătii preșcolarilor

Show simple item record

dc.contributor.author MIHĂLICĂ, Oana Nicoleta
dc.date.accessioned 2025-01-07T11:54:15Z
dc.date.available 2025-01-07T11:54:15Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation MIHĂLICĂ, Oana Nicoleta. Utilizarea strategiei de interacțiune sociala în organizarea învățătii preșcolarilor. În: International Congress "Research – Innovation – Innovative Entrepreneurship", 2 nd edition, May 17-18, 2024. Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" din Chişinău. Chişinău : CEP UPSC, 2024, pp. 391-394. ISBN 978-9975-46-964-7. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-964-7
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/7021
dc.description.abstract Tema propusă este de mare actualitate în România și poate constitui o etapă importantă în practicile și cercetările educaționale din domeniul învățământului preșcolar. Aceasta se află în preocupările și preferințele noastre de mult timp, deoarece cadrele didactice încercarcă să găsească soluții pentru formarea și dezvoltarea abilităților de viață la copiii preșcolari și la adulții cu care aceștia interacționează. Dezvoltarea umană este influențată de procesul de socializare, de integrarea socială şi de identitatea persoanei. Asupra copilului se exercită influențe, mai întâi in cadrul familiei și apoi în grădiniță, într-un mod mai organizat și mai sistematic. Părinții și educatorii constituie modele de conduită, clişee de apreciere şi reacţii, opinii şi cunoştinţe despre tot ceea ce îl înconjoară, uneori bune, alteori nu. ro
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Ion Creangă Pedagogical State University en_US
dc.subject Interacțiune socială en_US
dc.subject Organizarea învățătii preșcolarilor en_US
dc.subject Socializare en_US
dc.subject Integrarea socială en_US
dc.subject Social interaction en_US
dc.subject Organization of preschool education en_US
dc.subject Socialization en_US
dc.subject Social integration en_US
dc.title Utilizarea strategiei de interacțiune sociala în organizarea învățătii preșcolarilor en_US
dc.title.alternative Using the social interaction strategy in organizing the education of preschoolers en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • 2024
    2nd edition, May 17-18

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account