REPOZITORIU UPSC

Valorificarea instrumentelor digitale în procesul de evaluare respectând standardele de competențe digitale ale cadrelor didactice și ale elevilor din ciclul primar, gimnazial și liceal

Show simple item record

dc.contributor.author GUȚU, Ludmila
dc.date.accessioned 2025-01-07T09:12:28Z
dc.date.available 2025-01-07T09:12:28Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation GUȚU, Ludmila. Valorificarea instrumentelor digitale în procesul de evaluare respectând standardele de competențe digitale ale cadrelor didactice și ale elevilor din ciclul primar, gimnazial și liceal. În: International Congress "Research – Innovation – Innovative Entrepreneurship", 2 nd edition, May 17-18, 2024. Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" din Chişinău. Chişinău : CEP UPSC, 2024, pp. 319-322. ISBN 978-9975-46-964-7. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-964-7
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/7013
dc.description Utilizarea metodelor moderne de predare sunt extrem de utile deoarece stimulează procese şi fenomene complexe pe care niciun alt mijloc didactic nu le poate pune atât de bine în evidenţă. Astfel, prin intermediul lui se oferă elevilor, modelări, justificări şi ilustrări ale conceptelor abstracte, ilustrări ale proceselor şi fenomenelor neobservabile sau greu observabile din diferite motive. Pentru a face față provocărilor erei informaționale din secolul XXI, cadrele didactice, trebuie să dețină competențe digitale. Există două motive pentru care profesorii trebuie să aibă un anumit nivel de competențe digitale : este o componentă esențială a competențelor profesionale; și stimulează și încurajează elevii să-și dezvolte competențele digitale ca o prerogativă pentru angajare. en_US
dc.description.abstract Because they trigger intricate processes and phenomena that no other didactic method can emphasize as well, modern teaching methods are incredibly helpful. Students are thus provided with models, explanations, and examples of abstract ideas through it, as well as examples of processes and occurrences that are difficult or impossible to witness for a variety of reasons. Teachers need to be tech savvy in order to meet the difficulties of the information age of the twentyfirst century. Teachers must possess a specific level of digital literacy for two reasons: first, it is a necessary part of professional competencies; second, it encourages and pushes students to advance their digital literacy as a requirement for employment. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Ion Creangă Pedagogical State University en_US
dc.subject Metode moderne de predare en_US
dc.subject Competențe digitale en_US
dc.subject Proces de evaluare en_US
dc.subject Modern teaching methods en_US
dc.subject Digital skills en_US
dc.subject Evaluation process en_US
dc.title Valorificarea instrumentelor digitale în procesul de evaluare respectând standardele de competențe digitale ale cadrelor didactice și ale elevilor din ciclul primar, gimnazial și liceal en_US
dc.title.alternative Assessing digital tools in the context of evaluating teachers' and students' proficiency in digital standards for primary, middle, and high school en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • 2024
    2nd edition, May 17-18

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account