dc.contributor.author |
GUȚU, Ludmila |
|
dc.date.accessioned |
2025-01-07T09:12:28Z |
|
dc.date.available |
2025-01-07T09:12:28Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
GUȚU, Ludmila. Valorificarea instrumentelor digitale în procesul de evaluare respectând standardele de competențe digitale ale cadrelor didactice și ale elevilor din ciclul primar, gimnazial și liceal. În: International Congress "Research – Innovation – Innovative Entrepreneurship", 2 nd edition, May 17-18, 2024. Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" din Chişinău. Chişinău : CEP UPSC, 2024, pp. 319-322. ISBN 978-9975-46-964-7. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-964-7 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/7013 |
|
dc.description |
Utilizarea metodelor moderne de predare sunt extrem de utile deoarece stimulează procese şi fenomene complexe pe care niciun alt mijloc didactic nu le poate pune atât de bine în evidenţă. Astfel, prin intermediul lui se oferă elevilor, modelări, justificări şi ilustrări ale conceptelor abstracte, ilustrări ale proceselor şi fenomenelor neobservabile sau greu observabile din diferite motive. Pentru a face față provocărilor erei informaționale din secolul XXI, cadrele didactice, trebuie să dețină competențe digitale. Există două motive pentru care profesorii trebuie să aibă un anumit nivel de competențe digitale : este o componentă esențială a competențelor profesionale; și stimulează și încurajează elevii să-și dezvolte competențele digitale ca o prerogativă pentru angajare. |
en_US |
dc.description.abstract |
Because they trigger intricate processes and phenomena that no other didactic method can emphasize as well, modern teaching methods are incredibly helpful. Students are thus provided with models, explanations, and examples of abstract ideas through it, as well as examples of processes and occurrences that are difficult or impossible to witness for a variety of reasons. Teachers need to be tech savvy in order to meet the difficulties of the information age of the twentyfirst century. Teachers must possess a specific level of digital literacy for two reasons: first, it is a necessary part of professional competencies; second, it encourages and pushes students to advance their digital literacy as a requirement for employment. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Ion Creangă Pedagogical State University |
en_US |
dc.subject |
Metode moderne de predare |
en_US |
dc.subject |
Competențe digitale |
en_US |
dc.subject |
Proces de evaluare |
en_US |
dc.subject |
Modern teaching methods |
en_US |
dc.subject |
Digital skills |
en_US |
dc.subject |
Evaluation process |
en_US |
dc.title |
Valorificarea instrumentelor digitale în procesul de evaluare respectând standardele de competențe digitale ale cadrelor didactice și ale elevilor din ciclul primar, gimnazial și liceal |
en_US |
dc.title.alternative |
Assessing digital tools in the context of evaluating teachers' and students' proficiency in digital standards for primary, middle, and high school |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |