REPOZITORIU UPSC

Învățarea prin jocuri în educație cu ajutorul unor educaționale: implicații psihologice și metode eficiente

Show simple item record

dc.contributor.author CĂLINA, Denis-Lucian
dc.date.accessioned 2025-01-06T17:37:35Z
dc.date.available 2025-01-06T17:37:35Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation CĂLINA, Denis-Lucian. Învățarea prin jocuri în educație cu ajutorul unor educaționale: implicații psihologice și metode eficiente. În: International Congress "Research – Innovation – Innovative Entrepreneurship", 2 nd edition, May 17-18, 2024. Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" din Chişinău. Chişinău : CEP UPSC, 2024, pp. 302-307. ISBN 978-9975-46-964-7. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-964-7
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/7010
dc.description Această lucrare explorează utilizarea jocurilor în procesul de învățare. Beneficiile includ creșterea motivației, îmbunătățirea retenției informațiilor și dezvoltarea abilităților sociale. Implicațiile psihologice, cum ar fi motivația intrinsecă și starea de flux, sunt analizate. Metode eficiente pentru implementarea jocurilor în educație sunt prezentate, iar exemple de succes sunt discutate. Concluzia subliniază importanța continuă a cercetării și aplicării jocurilor în mediul educațional en_US
dc.description.abstract This paper explores the use of games in the learning process. Benefits include increased motivation, improved retention of information, and enhanced social skills. Psychological implications, such as intrinsic motivation and flow state, are analyzed. Effective methods for implementing games in education are presented, along with relevant success examples. The conclusion emphasizes the ongoing importance of researching and applying games in the educational context. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Ion Creangă Pedagogical State University en_US
dc.subject Utilizarea jocurilor en_US
dc.subject Motivația intrinsecă en_US
dc.subject Starea de flux en_US
dc.subject Game use en_US
dc.subject Intrinsic motivation en_US
dc.subject Flow state en_US
dc.title Învățarea prin jocuri în educație cu ajutorul unor educaționale: implicații psihologice și metode eficiente en_US
dc.title.alternative Learning through games in education using some educational tools: psychological implications and effective methods en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • 2024
    2nd edition, May 17-18

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account