dc.contributor.author |
CAZACIOC, Nadejda |
|
dc.contributor.author |
VEVERIȚĂ, Ala |
|
dc.date.accessioned |
2025-01-06T10:41:12Z |
|
dc.date.available |
2025-01-06T10:41:12Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
CAZACIOC, Nadejda, VEVERIȚĂ, Ala. Impactul educației STEAM și învățării integrate a biologiei și chimiei asupra dezvoltării competențelor la elevi. În: International Congress "Research – Innovation – Innovative Entrepreneurship", 2 nd edition, May 17-18, 2024. Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" din Chişinău. Chişinău : CEP UPSC, 2024, pp. 255-263. ISBN 978-9975-46-964-7. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-964-7 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/7003 |
|
dc.description |
Implementarea educației STE(A)M integrează științele, tehnologia, ingineria, arta și matematica pentru o învățare holistică. Acest model motivează elevii și dezvoltă abilități esențiale pentru secolul XXI, cum ar fi gândirea critică și rezolvarea de probleme. Cercetarea arată o creștere semnificativă a performanței elevilor învățând în mod integrat biologia și chimia. Elevii percep pozitiv această abordare ca fiind utilă pentru înțelegerea problemelor complexe. În concluzie, educația STE(A)M în biologie și chimie este o metodă eficientă și relevantă pentru pregătirea elevilor pentru provocările viitorului. |
en_US |
dc.description.abstract |
Implementing STE(A)M education integrates science, technology, engineering, arts, and mathematics for holistic learning. This model motivates students and develops essential 21st-century skills such as critical thinking and problem-solving. Research shows a significant improvement in student performance when learning biology and chemistry in an integrated manner. Students perceive this approach positively as useful for understanding complex issues. In conclusion, STE(A)M education in biology and chemistry is an efficient and relevant method for preparing students for future challenges. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Ion Creangă Pedagogical State University |
en_US |
dc.subject |
Educație STEAM |
en_US |
dc.subject |
STEAM |
en_US |
dc.subject |
Biologie |
en_US |
dc.subject |
Chimie |
en_US |
dc.subject |
Competențe |
en_US |
dc.subject |
STE(A)M education |
en_US |
dc.subject |
Integration |
en_US |
dc.subject |
Biology |
en_US |
dc.subject |
Chemistry |
en_US |
dc.subject |
Performance |
en_US |
dc.title |
Impactul educației STEAM și învățării integrate a biologiei și chimiei asupra dezvoltării competențelor la elevi |
en_US |
dc.title.alternative |
The impact of STEAM education and integrated learning of biology and chemistry on student competency development |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |