REPOZITORIU UPSC

Impactul educației STEAM și învățării integrate a biologiei și chimiei asupra dezvoltării competențelor la elevi

Show simple item record

dc.contributor.author CAZACIOC, Nadejda
dc.contributor.author VEVERIȚĂ, Ala
dc.date.accessioned 2025-01-06T10:41:12Z
dc.date.available 2025-01-06T10:41:12Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation CAZACIOC, Nadejda, VEVERIȚĂ, Ala. Impactul educației STEAM și învățării integrate a biologiei și chimiei asupra dezvoltării competențelor la elevi. În: International Congress "Research – Innovation – Innovative Entrepreneurship", 2 nd edition, May 17-18, 2024. Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" din Chişinău. Chişinău : CEP UPSC, 2024, pp. 255-263. ISBN 978-9975-46-964-7. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-964-7
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/7003
dc.description Implementarea educației STE(A)M integrează științele, tehnologia, ingineria, arta și matematica pentru o învățare holistică. Acest model motivează elevii și dezvoltă abilități esențiale pentru secolul XXI, cum ar fi gândirea critică și rezolvarea de probleme. Cercetarea arată o creștere semnificativă a performanței elevilor învățând în mod integrat biologia și chimia. Elevii percep pozitiv această abordare ca fiind utilă pentru înțelegerea problemelor complexe. În concluzie, educația STE(A)M în biologie și chimie este o metodă eficientă și relevantă pentru pregătirea elevilor pentru provocările viitorului. en_US
dc.description.abstract Implementing STE(A)M education integrates science, technology, engineering, arts, and mathematics for holistic learning. This model motivates students and develops essential 21st-century skills such as critical thinking and problem-solving. Research shows a significant improvement in student performance when learning biology and chemistry in an integrated manner. Students perceive this approach positively as useful for understanding complex issues. In conclusion, STE(A)M education in biology and chemistry is an efficient and relevant method for preparing students for future challenges. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Ion Creangă Pedagogical State University en_US
dc.subject Educație STEAM en_US
dc.subject STEAM en_US
dc.subject Biologie en_US
dc.subject Chimie en_US
dc.subject Competențe en_US
dc.subject STE(A)M education en_US
dc.subject Integration en_US
dc.subject Biology en_US
dc.subject Chemistry en_US
dc.subject Performance en_US
dc.title Impactul educației STEAM și învățării integrate a biologiei și chimiei asupra dezvoltării competențelor la elevi en_US
dc.title.alternative The impact of STEAM education and integrated learning of biology and chemistry on student competency development en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • 2024
    2nd edition, May 17-18

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account