dc.contributor.author |
CAZACIOC, Nadejda |
|
dc.contributor.author |
LAZAREV, Veronica |
|
dc.date.accessioned |
2025-01-06T10:18:24Z |
|
dc.date.available |
2025-01-06T10:18:24Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
CAZACIOC, Nadejda, LAZAREV, Veronica. Modele practice de dezvoltare a inteligențelor multiple la disciplina chimie prin educație STEAM. În: International Congress "Research – Innovation – Innovative Entrepreneurship", 2 nd edition, May 17-18, 2024. Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" din Chişinău. Chişinău : CEP UPSC, 2024, pp. 247-254. ISBN 978-9975-46-964-7. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-964-7 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/7002 |
|
dc.description |
Articolul descrie metode practice de dezvoltare a inteligențelor multiple prin intermediul educației STEAM în procesul de predare a chimiei,realizat cu elevii clasei IX-a. Aceste proiect oferă oportunități excelente pentru dezvoltarea și aplicarea inteligențelor multiple în contextul învățării chimiei prin intermediul educației STEAM. Analiza profundă a acestor proiecte scoate în evidențăa acele caracteristice ale proiectelor STEAM ce pot contribui la formarea personalității educabilului prin dezvoltarea diferitelor tipuri de inteligență. |
en_US |
dc.description.abstract |
The article describes practical methods of developing multiple intelligences through STEAM education in the process of teaching chemistry, carried out with 9th grade students. These projects provide excellent opportunities for the development and application of multiple intelligences in the context of learning chemistry through STEAM education. The deep analysis of these projects highlights those characteristics of STEAM projects that can contribute to the formation of the learner's personality by developing different types of intelligence. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Ion Creangă Pedagogical State University |
en_US |
dc.subject |
Inteligențe multiple |
en_US |
dc.subject |
Educație STEAM |
en_US |
dc.subject |
Chimie |
en_US |
dc.subject |
Abordare interdisciplinară |
en_US |
dc.subject |
Multiple intelligences |
en_US |
dc.subject |
STEAM education |
en_US |
dc.subject |
Chemistry |
en_US |
dc.subject |
Interdisciplinary approaches |
en_US |
dc.title |
Modele practice de dezvoltare a inteligențelor multiple la disciplina chimie prin educație STEAM |
en_US |
dc.title.alternative |
Practical models of developing multiple intelligences in chemistry through STEAM education |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |