REPOZITORIU UPSC

Model de predare a științelor în lumina curriculumului SEPUP și a strategiei Lab AIDS

Show simple item record

dc.contributor.author BOTNARI, Nina
dc.contributor.author CAZACIOC, Nadejda
dc.date.accessioned 2025-01-06T09:57:22Z
dc.date.available 2025-01-06T09:57:22Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation BOTNARI, Nina, CAZACIOC, Nadejda. Model de predare a științelor în lumina curriculumului SEPUP și a strategiei Lab AIDS. În: International Congress "Research – Innovation – Innovative Entrepreneurship", 2 nd edition, May 17-18, 2024. Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" din Chişinău. Chişinău : CEP UPSC, 2024, pp. 233-240. ISBN 978-9975-46-964-7. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-964-7
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/7000
dc.description Acest articol prezintă modele concrete de predare a științei, evidențiind impactul curriculumului SEPUP și al strategiei Lab AIDS în educația științifică. Curriculumul SEPUP promovează învățarea contextualizată, iar Lab AIDS oferă resurse interactive. Aceste abordări încurajează învățarea practică și dezvoltarea abilităților critice ale elevilor. Prin activități practice și discuții intense, elevii își consolidează cunoștințele științifice. Scopul este să se pregătească pentru o lume tehnologică și să contribuie la o societate mai educată și orientată spre știință. en_US
dc.description.abstract This article presents concrete models of science teaching, highlighting the impact of the SEPUP curriculum and the Lab AIDS strategy in science education. The SEPUP curriculum promotes contextualized learning, while Lab AIDS provides interactive resources. These approaches encourage practical learning and the development of students' critical skills. Through hands-on activities and intense discussions, students solidify their scientific knowledge. The goal is to prepare them for a technological world and contribute to a more educated and science-oriented society. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Ion Creangă Pedagogical State University en_US
dc.subject Curriculum SEPUP en_US
dc.subject Strategie didactică Lab AIDS en_US
dc.subject Învățare interactivă en_US
dc.subject Abilitate practică en_US
dc.subject Gândire critică en_US
dc.subject SEPUP curriculum en_US
dc.subject Lab AIDS teaching strategy en_US
dc.subject Interactive learning en_US
dc.subject Practical skill en_US
dc.subject Critical thinking en_US
dc.title Model de predare a științelor în lumina curriculumului SEPUP și a strategiei Lab AIDS en_US
dc.title.alternative Teaching science model in the light of SEPUP curriculum and Lab AIDS strategy en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • 2024
    2nd edition, May 17-18

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account