REPOZITORIU UPSC

Învățarea creativă un răspuns la provocările societale

Show simple item record

dc.contributor.author FRANȚUZAN, Ludmila
dc.contributor.author ȘEREMET, Ileana Simona
dc.date.accessioned 2025-01-05T17:52:07Z
dc.date.available 2025-01-05T17:52:07Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation FRANȚUZAN, Ludmila, ȘEREMET, Ileana Simona. Învățarea creativă un răspuns la provocările societale. În: International Congress "Research – Innovation – Innovative Entrepreneurship", 2 nd edition, May 17-18, 2024. Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" din Chişinău. Chişinău : CEP UPSC, 2024, pp. 173-182. ISBN 978-9975-46-964-7. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-964-7
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/6993
dc.description În articol sunt prezentate ideile privind învăţarea creativă şi premisele de dezvoltare în contextul provocărilor societale. Creativitatea este pilonul dezvoltării societăţii. Învățarea creativă promovează un nou concept cel de mentalite în creștere, care se bazează pe ideea că schimbarea este posibilă dacă avem o atitudine pozitivă cu privire la capacitatea noastră de a învăța. Învățarea în cadrul proiectelor de tip STEM/STEAM/STREAM sunt un exemplu eficient în acest sens. Educația STEM/STEAM/STREAM, este axată pe paradigma învățării interactive ajutând elevii să realizeze conexiuni interdisciplinare și să aplice cunoștințele în practică. Articolul mai oferă câteva exemple de implementare a educației STEAM/STREAM pentru o abordare praxiologică a învățării creative și implementare eficientă. en_US
dc.description.abstract The article presents ideas regarding creative learning and development premises in the context of societal challenges. Creativity is the pillar of society's development. Creative learning promotes a new concept of growth mindset, which is based on the idea that change is possible if we have a positive attitude about our ability to learn. Learning in STEM/STEAM/STREAM projects are an effective example of this. STEM/STEAM/STREAM education is focused on the interactive learning paradigm helping students make interdisciplinary connections and apply knowledge in practice. The article also provides some examples of STEAM/STREAM education implementation for a praxiological approach to creative learning and effective implementation. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Ion Creangă Pedagogical State University en_US
dc.subject Învățare creativă en_US
dc.subject Inovare en_US
dc.subject Produs original en_US
dc.subject Mentalitate deschisă en_US
dc.subject Învățare prin proiect en_US
dc.subject STEM/STEAM/STREAM en_US
dc.subject Creative learning en_US
dc.subject Innovation en_US
dc.subject Original product en_US
dc.subject Open-mindedness en_US
dc.subject Project-based learning en_US
dc.title Învățarea creativă un răspuns la provocările societale en_US
dc.title.alternative Creative learning a response to societal challenges en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • 2024
    2nd edition, May 17-18

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account