REPOZITORIU UPSC

Curriculumul SEPUP și strategia didactică Second Step - LAB AIDS – inovații în educația științifică

Show simple item record

dc.contributor.author BOTNARI, Nina
dc.contributor.author CAZACIOC, Nadejda
dc.date.accessioned 2025-01-05T11:44:26Z
dc.date.available 2025-01-05T11:44:26Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation BOTNARI, Nina, CAZACIOC, Nadejda. Curriculumul SEPUP și strategia didactică Second Step - LAB AIDS – inovații în educația științifică. În: International Congress "Research – Innovation – Innovative Entrepreneurship", 2 nd edition, May 17-18, 2024. Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" din Chişinău. Chişinău : CEP UPSC, 2024, pp. 156-162. ISBN 978-9975-46-964-7. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-964-7
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/6991
dc.description Articolul prezintă Curriculumul SEPUP (Science Education for Public Understanding Program) și strategia didactică Second Step – LAB AIDS, două abordări inovatoare în domeniul educației științifice și al dezvoltării socio-emoționale a elevilor. Curriculumul SEPUP integrează învățarea științelor naturale cu alte discipline, promovând o înțelegere contextualizată și interdisciplinară a conținutului științific. Pe de altă parte, strategia didactică Second Step – LAB AIDS se concentrează pe dezvoltarea abilităților socio-emoționale ale elevilor prin intermediul lecțiilor structurate, a materialelor didactice interactive și a implicării părinților și comunității. Ambele abordări reprezintă inițiative importante în direcția creării unui mediu educațional mai inclusiv și eficient, care să sprijine adaptarea și succesul academic al elevilor. en_US
dc.description.abstract The article presents the SEPUP Curriculum (Science Education for Public Understanding Program) and the Second Step – LAB AIDS teaching strategy, two innovative approaches in the field of science education and socio-emotional development of students. The SEPUP Curriculum integrates natural science learning with other disciplines, promoting a contextualized and interdisciplinary understanding of scientific content. On the other hand, the Second Step – LAB AIDS teaching strategy focuses on developing students' socio-emotional skills through structured lessons, interactive teaching materials, and involving parents and the community. Both approaches represent important initiatives towards creating a more inclusive and effective educational environment that supports the adaptation and academic success of students. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Ion Creangă Pedagogical State University en_US
dc.subject Curriculum SEPUP en_US
dc.subject Second Step – LAB AIDS en_US
dc.subject Educație științifică en_US
dc.subject Dezvoltare socioemoțională en_US
dc.subject Interdisciplinaritate en_US
dc.subject Inovație educațională en_US
dc.subject SEPUP Curriculum en_US
dc.subject Science education en_US
dc.subject Socio-emotional development en_US
dc.subject Interdisciplinary en_US
dc.subject Educational innovation en_US
dc.title Curriculumul SEPUP și strategia didactică Second Step - LAB AIDS – inovații în educația științifică en_US
dc.title.alternative SEPUP curriculum and Second Step teaching strategy - AIDS LAB – innovations in scientific education en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • 2024
    2nd edition, May 17-18

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account