REPOZITORIU UPSC

Formation of professional success of the future art teacher

Show simple item record

dc.contributor.author SKORYK, Tamara
dc.contributor.author MINENOK, Antonina
dc.date.accessioned 2025-01-05T10:05:11Z
dc.date.available 2025-01-05T10:05:11Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation SKORYK, Tamara, MINENOK, Antonina. Formation of professional success of the future art teacher. În: International Congress "Research – Innovation – Innovative Entrepreneurship", 2 nd edition, May 17-18, 2024. Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" din Chişinău. Chişinău : CEP UPSC, 2024, pp. 113-117. ISBN 978-9975-46-964-7. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-964-7
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/6984
dc.description Sunt luate în considerare etapele de dezvoltare a teoriei și practicii succesului profesional al viitorului profesor în instituțiile de învățământ superior din Ucraina în a doua jumătate a secolului XX - începutul secolului XXI. Se dezvăluie esența și caracteristicile de conținut ale succesului profesional al viitorului profesor de artă. Se propune definiția autorului a succesului profesional al unui profesor ca metaconstruct al activității profesionale și o caracteristică integrală a unui profesor, care este determinată de factori externi și interni. Sunt definite condiții organizatorice și pedagogice, tehnologii de formare a succesului profesional al viitorului profesor de artă; sunt propuse modalităţi de actualizare a componentelor educaţionale ale formării profesionale a viitorilor profesori de artă din instituţiile de învăţământ superior. en_US
dc.description.abstract The stages of development of the theory and practice of professional success of the future teacher in higher education institutions of Ukraine in the second half of the 20th - beginning of the 21st century are considered. The essence and content characteristics of the professional success of the future art teacher are revealed. The author's definition of a teacher's professional success as a metaconstruct of professional activity and an integral characteristic of a teacher, which is determined by external and internal factors, is proposed. Organizational and pedagogical conditions, technologies of formation of professional success of the future art teacher are defined; ways of updating educational components of professional training of future art teachers in institutions of higher education are proposed. en_US
dc.language.iso en en_US
dc.publisher Ion Creangă Pedagogical State University en_US
dc.subject Professional success en_US
dc.subject Future art teacher en_US
dc.subject Professional competence en_US
dc.subject Professional training en_US
dc.subject Education en_US
dc.subject Institutions of higher education en_US
dc.subject Succes profesional en_US
dc.subject Viitor profesor de artă en_US
dc.subject Competență profesională en_US
dc.subject Pregătire profesională en_US
dc.subject Educație en_US
dc.subject Instituții de învățământ superior en_US
dc.title Formation of professional success of the future art teacher en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • 2024
    2nd edition, May 17-18

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account