dc.contributor.author |
SKORYK, Tamara |
|
dc.contributor.author |
MINENOK, Antonina |
|
dc.date.accessioned |
2025-01-05T10:05:11Z |
|
dc.date.available |
2025-01-05T10:05:11Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
SKORYK, Tamara, MINENOK, Antonina. Formation of professional success of the future art teacher. În: International Congress "Research – Innovation – Innovative Entrepreneurship", 2 nd edition, May 17-18, 2024. Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" din Chişinău. Chişinău : CEP UPSC, 2024, pp. 113-117. ISBN 978-9975-46-964-7. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-964-7 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/6984 |
|
dc.description |
Sunt luate în considerare etapele de dezvoltare a teoriei și practicii succesului profesional al viitorului profesor în instituțiile de învățământ superior din Ucraina în a doua jumătate a secolului XX - începutul secolului XXI. Se dezvăluie esența și caracteristicile de conținut ale succesului profesional al viitorului profesor de artă. Se propune definiția autorului a succesului profesional al unui profesor ca metaconstruct al activității profesionale și o caracteristică integrală a unui profesor, care este determinată de factori externi și interni. Sunt definite condiții organizatorice și pedagogice, tehnologii de formare a succesului profesional al viitorului profesor de artă; sunt propuse modalităţi de actualizare a componentelor educaţionale ale formării profesionale a viitorilor profesori de artă din instituţiile de învăţământ superior. |
en_US |
dc.description.abstract |
The stages of development of the theory and practice of professional success of the future teacher in higher education institutions of Ukraine in the second half of the 20th - beginning of the 21st century are considered. The essence and content characteristics of the professional success of the future art teacher are revealed. The author's definition of a teacher's professional success as a metaconstruct of professional activity and an integral characteristic of a teacher, which is determined by external and internal factors, is proposed. Organizational and pedagogical conditions, technologies of formation of professional success of the future art teacher are defined; ways of updating educational components of professional training of future art teachers in institutions of higher education are proposed. |
en_US |
dc.language.iso |
en |
en_US |
dc.publisher |
Ion Creangă Pedagogical State University |
en_US |
dc.subject |
Professional success |
en_US |
dc.subject |
Future art teacher |
en_US |
dc.subject |
Professional competence |
en_US |
dc.subject |
Professional training |
en_US |
dc.subject |
Education |
en_US |
dc.subject |
Institutions of higher education |
en_US |
dc.subject |
Succes profesional |
en_US |
dc.subject |
Viitor profesor de artă |
en_US |
dc.subject |
Competență profesională |
en_US |
dc.subject |
Pregătire profesională |
en_US |
dc.subject |
Educație |
en_US |
dc.subject |
Instituții de învățământ superior |
en_US |
dc.title |
Formation of professional success of the future art teacher |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |