dc.contributor.author |
BEȘU, Ana Maria |
|
dc.date.accessioned |
2025-01-04T09:36:11Z |
|
dc.date.available |
2025-01-04T09:36:11Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
BEȘU, Ana Maria. Promovarea imaginii școlii prin activități de comportament prosocial la elevii de vârstă școlară mică. În: International Congress "Research – Innovation – Innovative Entrepreneurship", 2 nd edition, May 17-18, 2024. Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" din Chişinău. Chişinău : CEP UPSC, 2024, pp. 62-74. ISBN 978-9975-46-964-7. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-964-7 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/6953 |
|
dc.description |
Într-o lume tot mai competitivă și interconectată, promovarea unei imagini pozitive a școlii devine esențială pentru atragerea și reținerea elevilor talentați, menținerea sprijinului comunității și asigurarea resurselor necesare pentru o educație de calitate. O școală cu o reputație solidă va atrage mai ușor atenția familiilor în căutare de instituții de încredere, va beneficia de sprijinul financiar și implicarea comunității locale, va dezvolta parteneriate educaționale și va consolida coeziunea și moralul în rândul elevilor și al personalului. Promovarea unei imagini pozitive a școlii nu numai că contribuie la succesul său pe termen lung, dar și la creșterea calității educației și a experienței elevilor |
en_US |
dc.description.abstract |
In an increasingly competitive and interconnected world, promoting a positive image of the school becomes essential for attracting and retaining talented students, maintaining community support, and ensuring the resources necessary for a quality education. A school with a solid reputation will more easily attract the attention of families seeking trustworthy institutions, benefit from financial support and community involvement, develop educational partnerships, and strengthen cohesion and morale among students and staff. Promoting a positive school image not only contributes to its long-term success but also enhances the quality of education and the student experience. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Ion Creangă Pedagogical State University |
en_US |
dc.subject |
Promovare |
en_US |
dc.subject |
Imagine pozitivă |
en_US |
dc.subject |
Elev talentat |
en_US |
dc.subject |
Sprijinul comunității |
en_US |
dc.subject |
Educație de calitate |
en_US |
dc.subject |
Promotion |
en_US |
dc.subject |
Positive image |
en_US |
dc.subject |
Talented student |
en_US |
dc.subject |
Community support |
en_US |
dc.subject |
Quality education |
en_US |
dc.title |
Promovarea imaginii școlii prin activități de comportament prosocial la elevii de vârstă școlară mică |
en_US |
dc.title.alternative |
The importance of reading in the development of prosocial behavior in young school-age students |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |