REPOZITORIU UPSC

Promovarea imaginii școlii prin activități de comportament prosocial la elevii de vârstă școlară mică

Show simple item record

dc.contributor.author BEȘU, Ana Maria
dc.date.accessioned 2025-01-04T09:36:11Z
dc.date.available 2025-01-04T09:36:11Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation BEȘU, Ana Maria. Promovarea imaginii școlii prin activități de comportament prosocial la elevii de vârstă școlară mică. În: International Congress "Research – Innovation – Innovative Entrepreneurship", 2 nd edition, May 17-18, 2024. Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" din Chişinău. Chişinău : CEP UPSC, 2024, pp. 62-74. ISBN 978-9975-46-964-7. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-964-7
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/6953
dc.description Într-o lume tot mai competitivă și interconectată, promovarea unei imagini pozitive a școlii devine esențială pentru atragerea și reținerea elevilor talentați, menținerea sprijinului comunității și asigurarea resurselor necesare pentru o educație de calitate. O școală cu o reputație solidă va atrage mai ușor atenția familiilor în căutare de instituții de încredere, va beneficia de sprijinul financiar și implicarea comunității locale, va dezvolta parteneriate educaționale și va consolida coeziunea și moralul în rândul elevilor și al personalului. Promovarea unei imagini pozitive a școlii nu numai că contribuie la succesul său pe termen lung, dar și la creșterea calității educației și a experienței elevilor en_US
dc.description.abstract In an increasingly competitive and interconnected world, promoting a positive image of the school becomes essential for attracting and retaining talented students, maintaining community support, and ensuring the resources necessary for a quality education. A school with a solid reputation will more easily attract the attention of families seeking trustworthy institutions, benefit from financial support and community involvement, develop educational partnerships, and strengthen cohesion and morale among students and staff. Promoting a positive school image not only contributes to its long-term success but also enhances the quality of education and the student experience. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Ion Creangă Pedagogical State University en_US
dc.subject Promovare en_US
dc.subject Imagine pozitivă en_US
dc.subject Elev talentat en_US
dc.subject Sprijinul comunității en_US
dc.subject Educație de calitate en_US
dc.subject Promotion en_US
dc.subject Positive image en_US
dc.subject Talented student en_US
dc.subject Community support en_US
dc.subject Quality education en_US
dc.title Promovarea imaginii școlii prin activități de comportament prosocial la elevii de vârstă școlară mică en_US
dc.title.alternative The importance of reading in the development of prosocial behavior in young school-age students en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • 2024
    2nd edition, May 17-18

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account