dc.contributor.advisor |
MARIN Mariana |
|
dc.contributor.author |
IRINA, Elena-Roxana |
|
dc.date.accessioned |
2024-12-16T13:15:22Z |
|
dc.date.available |
2024-12-16T13:15:22Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
IRINA Elena-Roxana. Formarea imaginii de sine a elevilor claselor primare în procesul receptării textului literar. Specialitatea: 532.02. Didactica școlară pe trepte și discipline de învățământ (Limba și literatura română – învățământ primar).Teză de doctor în Științe ale educației,Vol.1. Conducător științific: MARIN Mariana. Chișinău, 2024. 442 p. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/6938 |
|
dc.description.abstract |
Scopul cercetării constă în fundamentarea teoretică și practic – experimentală și implementarea unei variante de curriculum și a disciplinei opționale, în vederea formării imaginii de sine a elevilor din clasele primare. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Imagine de sine |
en_US |
dc.subject |
Text literar |
en_US |
dc.subject |
Educație literar-artistică |
en_US |
dc.subject |
Formare profesională |
en_US |
dc.subject |
Curriculum |
en_US |
dc.subject |
Disciplină opțională |
en_US |
dc.subject |
Metodologie didactică |
en_US |
dc.subject |
Inteligență emoțională |
en_US |
dc.subject |
Empatie și autoapreciere |
en_US |
dc.subject |
Model teoretic de formare a imaginii de sine a elevilor |
en_US |
dc.title |
Formarea imaginii de sine a elevilor claselor primare în procesul receptării textului literar |
en_US |
dc.type |
Thesis |
en_US |