REPOZITORIU UPSC

Formarea imaginii de sine a elevilor claselor primare în procesul receptării textului literar

Show simple item record

dc.contributor.advisor MARIN Mariana
dc.contributor.author IRINA, Elena-Roxana
dc.date.accessioned 2024-12-16T13:15:22Z
dc.date.available 2024-12-16T13:15:22Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation IRINA Elena-Roxana. Formarea imaginii de sine a elevilor claselor primare în procesul receptării textului literar. Specialitatea: 532.02. Didactica școlară pe trepte și discipline de învățământ (Limba și literatura română – învățământ primar).Teză de doctor în Științe ale educației,Vol.1. Conducător științific: MARIN Mariana. Chișinău, 2024. 442 p. en_US
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/6938
dc.description.abstract Scopul cercetării constă în fundamentarea teoretică și practic – experimentală și implementarea unei variante de curriculum și a disciplinei opționale, în vederea formării imaginii de sine a elevilor din clasele primare. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Imagine de sine en_US
dc.subject Text literar en_US
dc.subject Educație literar-artistică en_US
dc.subject Formare profesională en_US
dc.subject Curriculum en_US
dc.subject Disciplină opțională en_US
dc.subject Metodologie didactică en_US
dc.subject Inteligență emoțională en_US
dc.subject Empatie și autoapreciere en_US
dc.subject Model teoretic de formare a imaginii de sine a elevilor en_US
dc.title Formarea imaginii de sine a elevilor claselor primare în procesul receptării textului literar en_US
dc.type Thesis en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account