dc.contributor.author |
CIOBOTARU, Ana-Maria |
|
dc.date.accessioned |
2024-11-29T14:17:48Z |
|
dc.date.available |
2024-11-29T14:17:48Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
CIOBOTARU, Ana-Maria. Learning geography using modern teaching and learning methods – gamification. În: Știinţă și educaţie: noi abordări și perspective. Materialele conferinţei ştiinţifice internaţionale 21-22 martie 2024, Seria XXVI. Volumul 4: Științe ale naturii. Biblioteca. Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă". Chișinău: 2024. CEP UPSC. pp. 200-203. ISBN 978-9975-46-943-2. Vol. 4 ISBN 978-9975-46-947-0. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-943-2 |
|
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-947-0 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/6894 |
|
dc.description.abstract |
Geografia reprezintă disciplina care formează conștiința globală, favorizează cunoașterea în detaliu a țării natale, a localității și conduce elevii către tărâmuri încă nevăzute. Importanța orelor de geografie în școală este deosebit de importantă, întrucât aceasta pune în valoare viziunea spațială pentru înțelegerea lumii contemporane, contribuie la autoeducație permanentă și antrenează activitatea elevilor în funcție de metodele didactice utilizate de cadrul didactic. Pe lângă metodele tradiționale, centrate pe acțiunea profesorului (explicația, povestirea, expunerea), utilizarea și integrarea în cadrul orelor de geografie a metodelor moderne și a unor strategii didactice stimulative impune și o capacitate deosebită a profesorului de cunoaștere și stăpânire a metodelor integrate în oră, deschide mintea elevilor către cunoaștere, stimularea creativității, formularea de soluții și noi ipoteze. În cadrul acestui articol, am dorit să analizez utilizarea metodelor moderne de lucru la clasă, și anume folosirea ludificării (gamification). Dezvoltarea rapidă a tehnologiei și utilizarea la clasă a instrumentelor de tip e-learning, a platformelor educaționale ajută atât profesorii, cât și elevii în procesul educațional. Caracterul interactiv, motivant și posibilitatea integrării elementelor media (fotografii, materiale audio, videoclipuri) potrivite reprezintă un atu semnificativ pentru profesor, deoarece conduc elevii prin joc către scopul educației – învățarea. |
en_US |
dc.language.iso |
en |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
Ştiință și educație: noi abordări și perspective: Materialele conferinţei ştiinţifice internaţionale, Seria 26, 21-22 martie 2024. Vol. 4 : Ştiinţe ale naturii. Biblioteca; |
|
dc.subject |
Gamification |
en_US |
dc.subject |
Teaching methods |
en_US |
dc.subject |
E-learning |
en_US |
dc.subject |
Educational platform |
en_US |
dc.subject |
Gamification |
en_US |
dc.subject |
Metode didactice |
en_US |
dc.subject |
Platformă educațională |
en_US |
dc.title |
Learning geography using modern teaching and learning methods – gamification |
en_US |
dc.title.alternative |
Învățarea geografiei prin folosirea metodelor moderne de predare și învățare - gamification |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |