dc.contributor.author |
SOLCAN, Angela |
|
dc.date.accessioned |
2024-11-29T06:31:53Z |
|
dc.date.available |
2024-11-29T06:31:53Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
SOLCAN, Angela. Le rôle efficace des tâches authentiques pour apprendre à parler couramment une langue étrangère. În: Știinţă și educaţie: noi abordări și perspective. Materialele conferinţei ştiinţifice internaţionale, 21-22 martie 2024. Seria XXVI. Volumul 3. Științe umaniste. Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" din Chișinău. Chișinău: CEP UPSC, 2024, pp. 356-363. ISBN 978-9975-46-943-2. ISBN 978-9975-46-946-3 (Vol. 3). |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-943-2 |
|
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-946-3 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/6891 |
|
dc.description |
Progresul didacticii s-a reflectat în noile metode și tehnici care contribuie la o nouă conceptualizare a formării competențelor comunicative pentru elevi. Acțiunile din ultimul deceniu privind reforma sistemului de învățământ îi incită pe conceptorii de manuale și profesori la noi provocări. Sarcina autentică ocupă un loc important în predarea limbilor străine, începând mai ales cu apariția CECR în anul 2001, apoi cu apariția Volumului complementar în 2018. Rolul sarcinilor autentice pentru procesul de predare-învățare este important la noi în țară, grație Curriculumului național pentru limbi străine, 2019. |
en_US |
dc.description.abstract |
The progress of didactics is reflected in the new methods and techniques which contribute to a new conceptualization of training of communicative language skills for students. The actions of the last decade regarding the reform of the education system incite textbooks designers and teachers to new provocations. The authentic task occupies an important place in language teaching, beginning especially with the introduction of the CEFR in 2001, then with the appearance of the Complementary Volume in 2018. Its role is reinforced in our country due to the National Curriculum for foreign languages, 2019. |
en_US |
dc.language.iso |
fr |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
Ştiință și educație: noi abordări și perspective: Materialele conferinţei ştiinţifice internaţionale, Seria 26, 21-22 martie 2024. Vol. 3 : Ştiinţe umaniste; |
|
dc.subject |
Sarcină autentică |
en_US |
dc.subject |
Competențe communicative |
en_US |
dc.subject |
Predarea limbilor străine |
en_US |
dc.subject |
Authentic task |
en_US |
dc.subject |
Communicative skills |
en_US |
dc.subject |
Foreign language teaching |
en_US |
dc.title |
Le rôle efficace des tâches authentiques pour apprendre à parler couramment une langue étrangère |
en_US |
dc.title.alternative |
Rolul efectiv al sarcinilor autentice de a învăța să vorbești fluent într-o limbă străină |
en_US |
dc.title.alternative |
The effective role of authentic tasks in learning to speak a foreign language fluently |
|
dc.type |
Article |
en_US |