REPOZITORIU UPSC

Эссе как учебный продукт гимназиста

Show simple item record

dc.contributor.author ȚÎMBALIUC, Elena
dc.date.accessioned 2024-11-23T04:26:57Z
dc.date.available 2024-11-23T04:26:57Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation ȚÎMBALIUC, Elena. Эссе как учебный продукт гимназиста. În: Știinţă și educaţie: noi abordări și perspective. Materialele conferinţei ştiinţifice internaţionale, 21-22 martie 2024. Seria XXVI. Volumul 3. Științe umaniste. Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" din Chișinău. Chișinău: CEP UPSC, 2024, pp. 115-121. ISBN 978-9975-46-943-2. ISBN 978-9975-46-946-3 (Vol. 3). en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-943-2
dc.identifier.isbn 978-9975-46-946-3
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/6856
dc.description Articolul tratează eseul ca produs educațional. Autorul compară termenii „produs educațional" și „produs de învățare" și concluzionează că eseul este un produs de învățare, obținut personal de elev în urma activității sale educaționale și care aparține produsului disciplinar. Scopul articolului este de a prezenta particularitățile eseului ca produs al elevului de gimnaziu (structură, tip), de a contura sarcinile cu care se confruntă elevul la realizarea lui și de a descrie criteriile de evaluare a acestei lucrări (corespondența cu subiectul, argumentarea, bogăția lingvistică, structura compozițională și unitatea stilului). en_US
dc.description.abstract The article examines the essay as an educational product. The author compares the terms "an educational product" and "a learning product" and concludes that an essay is a learning product obtained personally by the student as a result of his educational activities and relates to the subject matter produced within the discipline. The aim of the article is to present the characteristics of an essay as a learning product of the secondary school student (structure, type), to outline the tasks the student faces when creating it, and to describe the criteria for evaluating his work (relevance to the topic, argumentation, linguistic richness, compositional coherence and stylistic unity). en_US
dc.language.iso ru en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” en_US
dc.relation.ispartofseries Ştiință și educație: noi abordări și perspective: Materialele conferinţei ştiinţifice internaţionale, Seria 26, 21-22 martie 2024. Vol. 3 : Ştiinţe umaniste;
dc.subject Eseu en_US
dc.subject Produs de învățare en_US
dc.subject Essay en_US
dc.subject Learning product en_US
dc.subject Учебное эссе en_US
dc.title Эссе как учебный продукт гимназиста en_US
dc.title.alternative Essay as a learning product of a secondary school student en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account