| dc.contributor.author | TĂTARU, Ionel | |
| dc.date.accessioned | 2024-11-08T10:09:26Z | |
| dc.date.available | 2024-11-08T10:09:26Z | |
| dc.date.issued | 2024 | |
| dc.identifier.citation | TĂTARU, Ionel. Probleme cu grad sporit de dificultate. În: Știinţă și educaţie: noi abordări și perspective. Materialele conferinţei ştiinţifice internaţionale 21-22 martie 2024, Seria XXVI. Volumul 4: Științe ale naturii. Biblioteca. Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă". Chișinău: 2024. CEP UPSC. pp. 143-146. ISBN 978-9975-46-943-2. Vol. 4 ISBN 978-9975-46-947-0. | en_US |
| dc.identifier.isbn | 978-9975-46-943-2 | |
| dc.identifier.isbn | 978-9975-46-947-0 | |
| dc.identifier.uri | http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/6804 | |
| dc.description.abstract | For more skilled students, didactic tasks with an increased degree of difficulty are proposed.They differ fromordinary ones in that the element that requires fine thought appears in them. | en_US |
| dc.language.iso | ro | en_US |
| dc.publisher | Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” | en_US |
| dc.relation.ispartofseries | Ştiință și educație: noi abordări și perspective: Materialele conferinţei ştiinţifice internaţionale, Seria 26, 21-22 martie 2024. Vol. 4 : Ştiinţe ale naturii. Biblioteca; | |
| dc.subject | Sarcină didactică | en_US |
| dc.subject | Gândire fină | en_US |
| dc.subject | Didactic task | en_US |
| dc.subject | Fine thinking | en_US |
| dc.title | Probleme cu grad sporit de dificultate | en_US |
| dc.title.alternative | Problems with increased degree of difficulty | en_US |
| dc.type | Article | en_US |