REPOZITORIU UPSC

Condiții psihopedagogice ale dezvoltării autoeficacității sociale a adolescenților pentru reducerea dependenței de spațiul virtual

Show simple item record

dc.contributor.advisor BOROZAN, Maia
dc.contributor.author BARBU, Elena Gabriela
dc.date.accessioned 2024-11-06T09:33:54Z
dc.date.available 2024-11-06T09:33:54Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation BARBU Elena Gabriela. Condiții psihopedagogice ale dezvoltării autoeficacității sociale a adolescenților pentru reducerea dependenței de spațiul virtual. Specialitatea: 531.01. Teoria generală a educației: Teză de doctor în științe ale educației. Conducător științific: BOROZAN Maia. Chișinău, 2024. 172 p. en_US
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/6796
dc.description.abstract Scopul cercetării constă în conceperea, elaborarea și implementarea Strategiei pedagogice de dezvoltare a autoeficacității sociale pentru asigurarea rezistenței la dependența de spațiul virtual la adolescenți. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Autoeficacitate socială en_US
dc.subject Adolescenți en_US
dc.subject Dependență de spațiul virtual en_US
dc.subject Competențe sociale en_US
dc.subject Spaţiul virtual en_US
dc.subject Profilul adolescentului rezistent la dependența de spațiul virtual en_US
dc.subject Rezistență la dependența de internet en_US
dc.title Condiții psihopedagogice ale dezvoltării autoeficacității sociale a adolescenților pentru reducerea dependenței de spațiul virtual en_US
dc.type Thesis en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account