dc.contributor.advisor |
BOROZAN, Maia |
|
dc.contributor.author |
BARBU, Elena Gabriela |
|
dc.date.accessioned |
2024-11-06T09:33:54Z |
|
dc.date.available |
2024-11-06T09:33:54Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
BARBU Elena Gabriela. Condiții psihopedagogice ale dezvoltării autoeficacității sociale a adolescenților pentru reducerea dependenței de spațiul virtual. Specialitatea: 531.01. Teoria generală a educației: Teză de doctor în științe ale educației. Conducător științific: BOROZAN Maia. Chișinău, 2024. 172 p. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/6796 |
|
dc.description.abstract |
Scopul cercetării constă în conceperea, elaborarea și implementarea Strategiei pedagogice de dezvoltare a autoeficacității sociale pentru asigurarea rezistenței la dependența de spațiul virtual la adolescenți. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Autoeficacitate socială |
en_US |
dc.subject |
Adolescenți |
en_US |
dc.subject |
Dependență de spațiul virtual |
en_US |
dc.subject |
Competențe sociale |
en_US |
dc.subject |
Spaţiul virtual |
en_US |
dc.subject |
Profilul adolescentului rezistent la dependența de spațiul virtual |
en_US |
dc.subject |
Rezistență la dependența de internet |
en_US |
dc.title |
Condiții psihopedagogice ale dezvoltării autoeficacității sociale a adolescenților pentru reducerea dependenței de spațiul virtual |
en_US |
dc.type |
Thesis |
en_US |