dc.contributor.author |
RUSULEAC, Tatiana |
|
dc.contributor.author |
POPA, Natalia |
|
dc.date.accessioned |
2017-06-09T07:45:46Z |
|
dc.date.available |
2017-06-09T07:45:46Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier.citation |
RUSULEAC, Tatiana; POPA, Natalia. Dimensiunea afectiv-motivaţional-volitivă a competenței de educație ecologică (CEE). In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. C. PERJAN, G. TOPOR, A. SOLCAN [et al.]: [in 2 vol.]. Chişinău: S. n., 2014 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol. 2, p. 342-349. Bibliogr.- 10 titl. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/676 |
|
dc.description.abstract |
In this article are summarized some researchs about the psychological dimension of the process of formation of environmental educational competences. There are analyzed, especially, the factors of the affective motivational and volitional sphere, that influence the formation of the mentioned competences. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.subject |
educatie ecologica |
en_US |
dc.subject |
invatamant superior pedagogic |
en_US |
dc.subject |
invatamant superior pedagogic--studenti--educatie ecologica--competente--formare |
en_US |
dc.subject |
studenti--educatie ecologica--competente--formare |
en_US |
dc.subject |
invatamant superior pedagogic--studenti--competente--dimensiune psihologica |
en_US |
dc.title |
Dimensiunea afectiv-motivaţional-volitivă a competenței de educație ecologică (CEE) |
en_US |
dc.type |
Materialele Conferintei |
en_US |