dc.contributor.author |
GEORGESCU, Maria |
|
dc.date.accessioned |
2024-09-23T10:47:32Z |
|
dc.date.available |
2024-09-23T10:47:32Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
GEORGESCU, Maria. Educația incluzivă în viziunea cadrelor didactice. În: Probleme actuale ale științelor umanistice: Conferința Științifică Anuală a doctoranzilor cu participare internațională. Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă". Chișinău: CEP UPSC, 2023, pp. 224-228. ISBN 978-9975-46-849-7. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-849-7 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/6660 |
|
dc.description |
Educația incluzivă este o necesitate în societatea actuală oferind oportunități și șanse egale copiilor cu cerințe educaționale speciale și/ sau dizabilități. Școala incluzivă are misiunea de a asigura educație fiecărui copil, în funcție de potențialul și de nivelul său de dezvoltare, rolul determinant fiind al cadrului didactic, care, prin strategii didactice adcvate, va reuși să creeze un mediu de învățare adecvat individualității și personalității acestuia |
en_US |
dc.description.abstract |
Inclusive education is a necessity in today's society providing equal opportunities and chances for children with special educational needs and/or disabilities. Inclusive school has the mission to provide education to each child, according to his/her potential and level of development, the determining role being that of the teacher, who, through appropriate teaching strategies, will succeed in creating a learning environment appropriate to his/her individuality and personality. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” |
en_US |
dc.subject |
Educație incluzivă |
en_US |
dc.subject |
Cerințe educaționale speciale |
en_US |
dc.subject |
Dizabilitate |
en_US |
dc.title |
Educația incluzivă în viziunea cadrelor didactice |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |