REPOZITORIU UPSC

Probleme teoretice dificile în familiarizarea preşcolarilor cu natura. Soluţii metodologice

Show simple item record

dc.contributor.author GÎNJU, Stela
dc.date.accessioned 2017-06-08T07:40:24Z
dc.date.available 2017-06-08T07:40:24Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation GÎNJU, Stela. Probleme teoretice dificile în familiarizarea preşcolarilor cu natura. Soluţii metodologice. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. C. PERJAN, G. TOPOR, A. SOLCAN [et al.]: [in 2 vol.]. Chişinău: S. n., 2014 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol. 2, p. 368-374. Bibliogr.- 5 titl. en_US
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/665
dc.description.abstract This article shows the most common errors committed in teaching science contents about nature, detected after applying a questionnaire and conversations carried with educators from preschool education. The author explains detailed these errors and proposes methodological solutions of teaching these contents to preschoolers. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.subject invatamant prescolar en_US
dc.subject prescolari--familiarizare cu natura--probleme--solutii metodologice en_US
dc.subject familiarizare cu natura--invatamant prescolar en_US
dc.title Probleme teoretice dificile în familiarizarea preşcolarilor cu natura. Soluţii metodologice en_US
dc.type Materialele Conferintei en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account