dc.contributor.author |
GÎNJU, Stela |
|
dc.date.accessioned |
2017-06-08T07:40:24Z |
|
dc.date.available |
2017-06-08T07:40:24Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier.citation |
GÎNJU, Stela. Probleme teoretice dificile în familiarizarea preşcolarilor cu natura. Soluţii metodologice. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. C. PERJAN, G. TOPOR, A. SOLCAN [et al.]: [in 2 vol.]. Chişinău: S. n., 2014 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol. 2, p. 368-374. Bibliogr.- 5 titl. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/665 |
|
dc.description.abstract |
This article shows the most common errors committed in teaching science contents about nature, detected after applying a questionnaire and conversations carried with educators from preschool education. The author explains detailed these errors and proposes methodological solutions of teaching these contents to preschoolers. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.subject |
invatamant prescolar |
en_US |
dc.subject |
prescolari--familiarizare cu natura--probleme--solutii metodologice |
en_US |
dc.subject |
familiarizare cu natura--invatamant prescolar |
en_US |
dc.title |
Probleme teoretice dificile în familiarizarea preşcolarilor cu natura. Soluţii metodologice |
en_US |
dc.type |
Materialele Conferintei |
en_US |