| dc.contributor.author | GÎNJU, Stela | |
| dc.date.accessioned | 2017-06-08T07:40:24Z | |
| dc.date.available | 2017-06-08T07:40:24Z | |
| dc.date.issued | 2014 | |
| dc.identifier.citation | GÎNJU, Stela. Probleme teoretice dificile în familiarizarea preşcolarilor cu natura. Soluţii metodologice. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. C. PERJAN, G. TOPOR, A. SOLCAN [et al.]: [in 2 vol.]. Chişinău: S. n., 2014 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol. 2, p. 368-374. Bibliogr.- 5 titl. | en_US |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/665 | |
| dc.description.abstract | This article shows the most common errors committed in teaching science contents about nature, detected after applying a questionnaire and conversations carried with educators from preschool education. The author explains detailed these errors and proposes methodological solutions of teaching these contents to preschoolers. | en_US |
| dc.language.iso | ro | en_US |
| dc.subject | invatamant prescolar | en_US |
| dc.subject | prescolari--familiarizare cu natura--probleme--solutii metodologice | en_US |
| dc.subject | familiarizare cu natura--invatamant prescolar | en_US |
| dc.title | Probleme teoretice dificile în familiarizarea preşcolarilor cu natura. Soluţii metodologice | en_US |
| dc.type | Materialele Conferintei | en_US |