REPOZITORIU UPSC

Lectura personalizată a programei școlare-premisă a contextualizării predării integrate a conținuturilor

Show simple item record

dc.contributor.author VĂRZARU, Margareta
dc.date.accessioned 2024-09-23T10:10:50Z
dc.date.available 2024-09-23T10:10:50Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation VĂRZARU, Margareta. Lectura personalizată a programei școlare-premisă a contextualizării predării integrate a conținuturilor. În: Probleme actuale ale științelor umanistice: Conferința Științifică Anuală a doctoranzilor cu participare internațională. Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă". Chișinău: CEP UPSC, 2023, pp. 198-202. ISBN 978-9975-46-849-7. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-849-7
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/6653
dc.description Programele școlare din învățământul primar din România recomandă îmbinarea abordării disciplinare cu abordarea integrată a învățării, formarea competențelor cheie fiind un rezultat curricular al necesității de a construi legături interdisciplinare variate. Formarea și dezvoltarea competențelor asigură transferul și mobilizarea cunoștințelor, abilităților și atitudinilor pe tot parcursul vieții. Lectura personalizată a programei școlare permite realizarea unui demers didactic bine structurat, documentat, care să asigure formarea competențelor prevăzute de programa școlară pentru învățământului primar. en_US
dc.description.abstract School programs in primary education in Romania recommend combining the disciplinary approach with the integrated approach to learning, the formation of key skills being a curricular result of the need to build varied interdisciplinary links. Training and skills development ensure the transfer and mobilization of knowledge, skills and attitudes throughout life. The personalized reading of the school curriculum allows the realization of a wellstructured, documented didactic approach, which ensures the formation of the skills provided by the school curriculum for primary education. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” en_US
dc.subject Programă școlară en_US
dc.subject Abordare integrată en_US
dc.subject Competențe cheie en_US
dc.subject Contextualizare en_US
dc.subject Integrated approach en_US
dc.subject Key competences en_US
dc.subject Contextualization en_US
dc.title Lectura personalizată a programei școlare-premisă a contextualizării predării integrate a conținuturilor en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account