dc.contributor.author |
RICA, Cristina-Iuliana |
|
dc.date.accessioned |
2024-09-22T16:04:42Z |
|
dc.date.available |
2024-09-22T16:04:42Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
RICA, Cristina-Iuliana. Generalități privind modalitățile de identificare a elevilor supradotați. În: Probleme actuale ale științelor umanistice: Conferința Științifică Anuală a doctoranzilor cu participare internațională. Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă". Chișinău: CEP UPSC, 2023, pp. 164-168. ISBN 978-9975-46-849-7. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-46-849-7 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/6645 |
|
dc.description |
În acest articol am făcut referire la modalitățile de identificare a elevilor supradotați. Supradotarea presupune o mare diversitate de semnificații și definiții, în funcție de mai multe sisteme de referință. Supradotații reprezintă un grup deosebit, care se diferențiază prin creativitate, performanță, inteligență, potențial aptitudinal. Un rol important în identificarea elevilor supradotați îl au cadrele didactice, dar și familia. Identificarea lor este un întreg proces ce presupune un mijloc de evaluare și diagnostic privind nevoile lor specifice. Elevii supradotați trebuie identificați și incluși într-un program prin care să se încurajeze la maximum capacitățile lor creative. |
en_US |
dc.description.abstract |
In this article I referred to the ways of identifying gifted students. Giftedness implies a great diversity of meanings and definitions, depending on several reference systems. The gifted represent a special group, which is differentiated by creativity, performance, intelligence, potential aptitude. An important role in the identification of gifted students is played by the teaching staff, but also by the family. Their identification is a whole process that involves a means of evaluation and diagnosis regarding their specific needs. Gifted students must be identified and included in a program through which encourage their creative abilities to the maximum. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” |
en_US |
dc.subject |
Elev supradotat |
en_US |
dc.subject |
Metodă de identificare |
en_US |
dc.subject |
Procesul identificării |
en_US |
dc.subject |
Supradotare |
en_US |
dc.subject |
Cadru didactic |
en_US |
dc.subject |
Gifted student |
en_US |
dc.subject |
Identification methods |
en_US |
dc.subject |
Identification process |
en_US |
dc.subject |
Giftedness |
en_US |
dc.subject |
Teaching staff |
en_US |
dc.title |
Generalități privind modalitățile de identificare a elevilor supradotați |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |