REPOZITORIU UPSC

Generalități privind modalitățile de identificare a elevilor supradotați

Show simple item record

dc.contributor.author RICA, Cristina-Iuliana
dc.date.accessioned 2024-09-22T16:04:42Z
dc.date.available 2024-09-22T16:04:42Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation RICA, Cristina-Iuliana. Generalități privind modalitățile de identificare a elevilor supradotați. În: Probleme actuale ale științelor umanistice: Conferința Științifică Anuală a doctoranzilor cu participare internațională. Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă". Chișinău: CEP UPSC, 2023, pp. 164-168. ISBN 978-9975-46-849-7. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-849-7
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/6645
dc.description În acest articol am făcut referire la modalitățile de identificare a elevilor supradotați. Supradotarea presupune o mare diversitate de semnificații și definiții, în funcție de mai multe sisteme de referință. Supradotații reprezintă un grup deosebit, care se diferențiază prin creativitate, performanță, inteligență, potențial aptitudinal. Un rol important în identificarea elevilor supradotați îl au cadrele didactice, dar și familia. Identificarea lor este un întreg proces ce presupune un mijloc de evaluare și diagnostic privind nevoile lor specifice. Elevii supradotați trebuie identificați și incluși într-un program prin care să se încurajeze la maximum capacitățile lor creative. en_US
dc.description.abstract In this article I referred to the ways of identifying gifted students. Giftedness implies a great diversity of meanings and definitions, depending on several reference systems. The gifted represent a special group, which is differentiated by creativity, performance, intelligence, potential aptitude. An important role in the identification of gifted students is played by the teaching staff, but also by the family. Their identification is a whole process that involves a means of evaluation and diagnosis regarding their specific needs. Gifted students must be identified and included in a program through which encourage their creative abilities to the maximum. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” en_US
dc.subject Elev supradotat en_US
dc.subject Metodă de identificare en_US
dc.subject Procesul identificării en_US
dc.subject Supradotare en_US
dc.subject Cadru didactic en_US
dc.subject Gifted student en_US
dc.subject Identification methods en_US
dc.subject Identification process en_US
dc.subject Giftedness en_US
dc.subject Teaching staff en_US
dc.title Generalități privind modalitățile de identificare a elevilor supradotați en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account